kissakuvailua ja tettiasiaa!

Niin se taas kerkes mennä, loma loppu ja tettiviikotkin on nyt takana. Huomenna alkais koulu, kymmenestä kolmeen, jee!

Toinen tettiviikko kuitenkin, oli aivan sika kiva! Riina oli kyl kipee, joten jouduin oleen yksin ja mulla oli paljon tekemistä. Mutta kaikki oli sen arvosta. Sain hyvät arvostelut, pari ilmasta tuotetta ja mulle tehtiin sellaset hienot kynnet. Niissä on 5 kerrosta lakkaa ja ne vahvistaa mun kynsiä! Ihan hienot tuli, tummansinistä ja glitteriä. Kestää parhaillaan 8 viikon ajan! Plussaa oli se, että henkilökunta oli tosi mukavaa!




Eilen sit olin jessikan kans, ja reeneissä.... kattelin pelin telkkarista ja kävin moikkaan Riinaa! Anyway, päätin myös kuvailla meijän toista kissaa Mantaa. Tää on kauheen ujo ja säikky, joten siitä harvemmin saa hyviä kuvia. Nyt se kuitenkin sattu oleen ulkona ja oli hyvä ilma, nii päätin yrittää! Ihan kivasti onnistuinkin, ja mukana myös pari muuta eilen räpsästyä kuvaa!







Tälläsiä tältä viikonlopulta! Nyt nukkumaan ja valmistautumaan huomiseen koulupäivään! Loppuun vielä lisään kuvia mun uudesta rakkauslompakosta, jonka Sonja mulle toi Turkista! Aivan ihana ja tilavakin vielä!


Mutta nyt meen pesemään hampaat! Hyvät yöt kaikille!

4 kommenttia:

  1. missäs olit tetissä ? (:

    VastaaPoista
  2. hei oon ite kans menossa tonne samaan kampaamoon missä säkin olit, niin mitä kaikkee teit siellä ? <:

    VastaaPoista
  3. Mä pesin kaikki paikan hyllyt ja järjestelin tuotteet... sit pesin pyykkiä, värikippoja ja kampoja... ja sit hoidin ja pesin pesualtaat sekä työpisteet. Hain työntekijöille ruokaa ja imuroin ja vein roskia... Et aika paljon siivoomista ja rankkaa työtä, mut sit sain tosi kivat arvostelut ja "palkan" sieltä. :):)

    VastaaPoista