Koulukuvia

Elikkä joooo, ihan tällänen pikapostaus vaan taas, ennenkun siirryn nukkumaan.
Saatiin siis tänään meijän koulukuvat. Ne sai ite valita netistä, jossa oli kaikki onnistuneet otokset itestä. Tosi kätevä systeemi, ei tarvi jännittää millanen kuva tulee.

´
Ja ekaa kertaa pitkään aikaan oon tytyväinen tohon kuvaan, lukuunottamatta muutamaa vammahiusta.

Kaverikuvassa sit on mun ykköstytöt, Riina ja Jessika. Rakastan tota kuvan asettelua ja mun hiuksetkin on kivasti, mutta tässä mun ilme on aivan järkyttävä. Tais naurattaa enemmän kun liikaa jos oikein muistan. Mut huomaa sen tosta ilmeestäkin...

Toisesta kaverikuvasta mulla ei itestäni ookaan versiota vielä... Mutta meitä oli siinä reilut kakskymmentä ihmistä. Jossakin vaiheessa vois senkin kyllä laittaa tänne! Mutta jos sitä nyt alkas vaihteeks nukkumaan! Huomenna luvassa reenit ja koulua!
Loppuun vielä viime vuoden kaverikuva, vähän isommalla porukalla. Älkää järkyttykö mun ulkonäöstäni, en oo enään ollenkaan samannäkönen!

5 kommenttia:

  1. voi ei toi meijän kasin kuva :D:D kamalaa ! ja noi munki huikset ! hituse kasvanu tosta :o

    VastaaPoista
  2. kiva muuten tossa viimevuoden kuvassa toi sinine tausta loppuu keske :o

    VastaaPoista
  3. Great photos! I didn´t understand much of the text, and I had to use Google Translate, which means the translation was not 100% correct, but it looks like you had a lot of fun :)

    novemberchild-ph.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Onpa onnistunut tuo sun kuva! :)

    VastaaPoista
  5. Kiitoooss! Ihn hyvin se onnistu, kun vertaa mun vanhempiin kuviin, mitä en ees täällä kehtaa julkasta. (:

    VastaaPoista