RÅNDÖMMMM

Otsikosta ehkä fiksuimmat osasivat päätellä, tää on täysin randompostaus. Mulla ei perjaatteessa oo oikeestaan kuvamateriaalia muustakun itestäni, yms.... ulkona on niin kylmä etten viitti kantaa kameraa mukana.

Äääähh, voi kuinka mä kaipan kesää ja sitä lämpöö....


cee Riina Viitanen
 Muttasiis.... oon tässä ollu nyt kaks päivää tetissä vaateliikkeessä Aleksi13. Tervetuloa vaan kaikki morjestamaan mua, kovaa ahertajaa. Oon tässä parin päivän sisällä, seisoskeltuani putkeen kuus tuntia, päättäny etten ikinä mee vaateliikkeeseen töihin. Ei siinä muuta, mut en koskaan kuvitellu sen duunin olevan näin sairaan rankkaa!


Ihan kivaa siellä vaateliikkeessä on bostailla, mut mä en vaan kestä sitä seisomista ja tälleen. Joinain hetkinä, kellon ollessa jo melkein neljä, musta tuntuu et kuinka ihanaa ois olla koulussa. Mut ainakin oppii tälleen arvostaan sitä duunia, aivan erilailla ku ennnen. Luojankiitos siellä on RIINA, pitämässä seuraa ja jutskailemassa mun kanssa sen perus kuus tuntia päivässä!


Mutta jos sitä kääriytyis vilttiin, söis jotain lämmintä ja menis nukkuun kunnon yöunet. Huomenna työt on vasta kymmenestä neljään! Ja illalla lätkämatsi! Randomyöntoivotukset kaikille!

1 kommentti: