Viimepäiviä!

MAANANTAI.... TIISTAI....

Tässä nyt on ollu vähän kaikenlaista.... eilen olin Essin kanssa ja värjäiltiin mun hiukset. Blondit raidat lähti ja väri tummeni aikalailla, nyt on tummanruskeet hiukset! Essi oli myös kuvailemassa mun ratsastustuntia, ja oli mitä ihanin ilma ratsastella!



essi.... lisäsin tän omankäden oikeudella!


Ja tänään sitten.... olin tossa Monan kanssa ja keksittiin mennä kuvailemaan metsään, joka tosin ei enää metsältä näyttäny kun sieltä oli puita aikalailla harvennettu... Kuitenkin saatiin tosi kivannäkösiä kuvia, vaikka enimmäkseen mä toiminkin mallina! Tän päivän kuvausreissulta on mun uusin bannerin kuvakin otettu, mitä pidätte?







Tällästä tällä kertaa! Lähinnä kuvailulla viikko alkanu! Kattellaan mitä loppuloma tuo tullessaan!

1 kommentti:

  1. kiva blogi, ja oot muuten kaunis too ! (=

    http://dreameverywhere.blogspot.com/ tsekkaa jos kiinnostaa (;

    VastaaPoista