the weekend!

Mitä sit jos perjantain mä oon radalla taas,
vaikka lauantain huudan: "Rahalla saa!"
Lupaan sunnuntain naama vakavana:
Tää ei toistu enää koskaan, toistu enää. Just joo...


Mun viikonloppu oli kokonaisuudessaan ihan jees. Perjantaina olin kattelemassa HPK:n häviämistä vaihteeks. Onneks mukavan illan siitä teki se, et näki paria kaveria pitkästä aikaa ja yhtä pelaajaa! Ja Jessika tuli yöks!


Mut lauantai oli kyl kieltämättä huikee päivä! Reenitkin peruttiin ja oli loistava ilma otella muutamia kuvia Jezzmun kanssa! Muutenkin oli hauskaa, menin niille yöks ja sillain! Innostuin myös kihartaan mun hiukset, ja Jessikan myös! Sen kans on aina vaan niin kauheen mukavaaaaaa, paras kaveri ehottomasti!



Mahtuha tohon lauantaihin si muutaki! Yleistä chillailua ja hengaamista mäkkärillä ja kaukolla! Mut sieltä koulun pihastahan meijät tietenkin tuli sivaripoliisit ajamaan pois, ja piti siirtyy soriksen leikkipuiston laitamille! Käytiin siinä si Henkan kans mautoilemassa ja tälleen.



Ja tälleen btw, huomasin tossa lauantai-iltana että ulkona on nykyään aivan sairaan kylmä. Eiiiii, talvi on kai tulossa. Pakkohan se on hyväksyä.... Mutta jos sitä vähän koittas kertailla ens viikon kokeisiin ja siirtyis nukkumaan pikkuhiljaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti