Löytöjä!

Pitkästä aikaa, oikeestaan ekaa kertaa varmaan 7 vuoteen, mä menin käymään kirpparilla Juulian innoittamana. Juulia sai kesken koulupäivän soiton kaveriltaan, joka kehu että Hermans'illa on ihania vaatteita. Niimpä meijän suunta käänty suoraa koulusta sinne, enkä kyllä kadu reissuani ollenkaan! Heti ovesta sisään tullessa hamstrasin kauheen kasan vaatteita käsiini. Mulla ei ollu mukana kun 9 euroa ja ajattelin sen riittävän, mutta tiukoille meni! Joutu Juulia lainaamaan mulle euronkin, jotta kaikki haluamani vaatteet sain!

paita Mango, hinta 3 euroa
Tässä oranssissa paidassa on ihanat koristeet hihoissa, mut niitten kuvaaminen kävi liian työlääks, eikä nyt onnistunu...

tuubitopit H&M, oranssi 1 euron ja violetti 50 senttiä

vielä parempi kuva oranssista topista. Yläreuna ihan kivannäkönen ja erilainen!
neuletakki H&M, 3.50 euroa
paita ONLY, 2 euroa
Eihän nää ostokset mitenkään erikoisia ja kummosia ollu, mutta tosi kiva oli käydä tutkimassa kirpparia pitkästä aikaa! Sen verran innostuin, että aion jatkossakin käydä kirppareilla vaatteita metsästelemässä, aina rahatilanteen antaessa myöden. En ois koskaan uskonu löytäväni näinkin paljon kaikkea yhellä kertaa!
++ Huomasin, että melkein kaikki ostamistani paidoista oli oransseja. Ja miksi? Oranssi ei todellakaan oo edes mun lempiväri..


Housut Pieces, ostettu Jeans Hillistä, 20 euroa
Päätin vielä poiketa kaupungissakin, Jeans Hillin loppuunmyynnissä. Mulla on lojunu lompakon pohjilla jo jonkin aikaa 20 euron lahjakortti ja nyt oli hyvä hetki hankkiutua siitä eroon. Oikeen mikään tällä kertaa ei kaupassa mun silmää miellyttäny, mut sit satuin bongaamaan nää korkeevyötäröiset mustat housut (valitettavan epäselvä ja huono kuva). Mulla ei koskaan ole korkeavyötäröisiä ollut, mut sellasia oon nyt haeskellu pitemmän aikaa. Ja kun lahjakortille ei muuta käyttöä ollu, päätin sen näihin tuhlata. Katsotaan nyt osaanko käyttää tälläsiä!

Tälläsiä löytöjä tältä ekalta kirppisreissulta! Mitä pidätte?

5 kommenttia:

  1. Ihanii löytöi!:)
    Sait uuden lukijan:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon, mukavaa että pidit! (:

    VastaaPoista
  3. oii kivoja noi kaikki :D:D tykkään muutenkin sun postauksista (; ja ah nam .. anna noi housut mulle :D

    VastaaPoista
  4. hihi kiitoksia! Ja Rosa, mukava kuulla. Niin mäkin taisin <;;

    VastaaPoista