No torstai!

No jepjep. Mun tää viikko on ollu liian tavallinen, ilman mitään ihmeempiä. Reenejäkin on jääny välistä. Koulukin alkaa pikku hiljaa stressata mua ja ääää, mulla on joku talvimasennus.


oi, päivän piristys ♥
Mutta asiasta kukkaruukkuun; Tänään päästiin jo yheltä, ja oli muutenkin easy day. Menin suoraan koulusta Juulian kans kuvaileen vähäsen. Mutta, ne kuvat saatte nähä täältä blogista huomenna, kun nyt mulla ei niitä vielä ole.

tälläsen piirsin nopsaan kuvataidekoulussa tiistaina
Tänään kuitenkin, kuvailun lisäks kävin vaihteeks kirpparilla. Bongasin sieltä paljon vaatteita, mut mikään ei oikein tuntunu kivalta päällä, eikä näyttäny. Löysin sit onneks lopuks tän vaaleenvihreen pitkän neuletakin. Ihan kiva, tälläne perus. Pitkää neuletakkia mulla ei ookkaan, joten jos vaikka oppisin käyttään tällästä!

hintaa tällä oli 1.50 euroa
Enpä sitten oikeen tässä muuta.... nyt voisin yrittää kertailla huomiseen matikankokeeseen, jotta saisin ees vitosen. Mulle matikka on vaan niin hepreaa, en ymmärrä siitä yhtään mitään! Rasittavaa.

1 kommentti:

  1. ymmärrän hepreaa jotenkin tönkösti, mutta en matikkaa

    VastaaPoista