school is the best time for art!

Heheee! Mulla ei oikein mitään postausasiaa nyt ole, ihan normi arkea ollu tää viikko. Niimpä saatte ihailla mitä oon saanu nyt ensimmäisen kouluviikon aikana tehtyä näihin kouluvihkoihin. Tottakai olen opiskellut, piirteleminen vaan on mukavaa ajanvietettä tylsien tuntien lomassa!



cee Juulia Sandvik.

Viikonloppuna toivonmukaan luvassa jotain mielenkiintosempaa! Ainakin suunnitelmissa että Jessika olis tulossa yöks ja tälleen. Harmi vaan että lätkäpeleissäkin on maajoukkuetauko nyt menossa, ei pääse pariin viikkoon katteleen Kerhoakaan.


Mmmm. Tähän loppuun vielä, että on muuten ärsyttävää kun mulla on ihan perjantaifiilis, vaikka nyt onkin vasta torstai. Johtuu kai siitä että pääsin koulusta jo yheltä!


Niiiiin ja BTW! En ois koskaan kuvitellu kuuntelevani jotain skrillexiä, mutta tää musavideo herätti mun mielenkiintoni.

2 kommenttia: