Vähän tätä viikkoo!

Hmmm, tää viikko.... tää on ollu aikalailla tavallinen. Menny lähinnä tallilla, koulussa, kuviksessa, reeneissä, lätkäpelissä (pitkästä aikaa) ja Jessikan kans! Eli ei mitään erityistä.


Mutta tänään! Tänään kävin äitin kans vaihteeks kaupungissa, kun pääsin koulusta yheltä. Tavotteenahan oli ettiä mulle mustat peruskorkkarit, uudet saappaat, kynsilakkaa, uus koululaukku ja mekko joulu ja -itsenäisyyspäivän juhlaa varten. Saappaista mun oli ees turha unelmoida, mun tarkoilla vaatimuksilla ei unelmien kenkiä löytyny. Monet muutkin jutut jäi ostamatta...


Mutta tarttu mun mukaan sentään uus mekko! Ihan perinteinen musta ja aika tavallinen, mut sellasta mä hainkin. Halusin jonkun yksinkertasen ja monikäyttösen, joka menee monissa eri juhlissa, kivasti asusteilla tuunattuna. Mulla ei nyt oo kuvaa tästä mun päällä, kun en kerenny enää ennen reenejä sitä sovitella. Mutta nauttikaa henkarikuvasta!

Onlyn mekko, ostettu Catwolkista. Hinta alle 30 euroa, alennuksessa.
 Me kierrettiin äitin kans kaikki maholliset liikkeet ja tsekkailin kaikenlaisia mekkoja. Netistäkin niitä kattelin, mut en sit viittiny tilata, kun niissä on aina se vaara et ne ei ookkaan sopivia...

Tän mekkohankinnan lisäks me kävästiin jossakin kirpparilla, jonka nimee en nyt muista, mut sijaitsee keskustassa. En oo siellä ennen käyny, ja tosi kivannäkönen mesta oli! Siellä tosin oli kauheen kallista... Äiti sit onneks oli ihana ja osti mulle tälläsen tosi pitkän keltasen topin. Ihan perusvaatekappale, toppeja ei voi koskaan olla liikaa!

Gina Trikon toppi, 2 e, kirpparilta
Mutta eipä tässä muuta! Iloitsen huomenna alkavasta viikonlopusta ja jatkan sunnuntaina äidin kanssa unelmien korkkareiden ja saappaiden metsästystä! Ja jos huomenna saan jostain taiottua rahaa, meen ostamaan yhet ihanat housut vielä Catwolkista, mitä tänään kokeilin! Mutta katsotaan, katsotaan.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti