Joululahjat

Jeeeee, lupasin esitellä teille mun lahjat. En jaksanu mitään videoo alkaa väsäämään, joten hätäsesti kuvasin kaiken. En siis vanno että kuvat ois hienoja ja taiteellisia, mut ainakin pitäs näkyä vähän mitä mä sain.

Remingtonin hiustenkuivaaja ja suoristusrauta. Tuli kyllä tarpeeseen molemmat!
luomivärisetti! Löytyy vaikka millasia sävyjä! Tästä tykkäsin tosi paljon, koska oon alkanu viimeaikoina meikkaileen vähän eritavoilla. Tällä setillä saa loihdittua vaikka millasia meikkejä!
Yks mun suosikkilahjoista! Sain pari kynsilakkaa, ja 3 koristelukynsilakkaa joissa on myös sabluunat. Sen lisäks sain tollasen koristelusetin, missä on läpinäkyvä päällyslakka, puutikku ja kauheesti timantteja ja strasseja mitä voi laittaa kynsiin!
Christina Aguileran hajuvesi! Tää ei ollu ihan se tuoksu mitä toivoin, mutta ihan yhtä hyvä! Tykkään muutenkin hajuvesistä, niin tää sopii hyvin mun kokoelmaan.
Ehoton lempparilahja! Ipod nano 16 GB. Halusin nimenomaan tälläsen pienen kosketusnäyttösen, joka mahtuu mihin vaan! Tää on niin ihana ja on ollu nyt jo kovassa käytössä!
Osiksen suoristusrautaseerumi. Tätä mä toivoinkin, vanha oli jo aika lopussa! Samalla kertaa sain myös ripsentaivuttimen. Kolmannen kerran sitä toivoin ja nyt sellanen tuli! Samalla sain myös sähkösen ripsentaivuttimen suoristusraudan mukana, mut sitä en jaksanu kuvailla.
sain pari vaatettakin! Harmaan ihan perushupparin ja "kovalla tunteella" t-paidan. Ja Riinalta sain tollaset ylisöpöt hello kitty-sukat.
jeee, tietty sain karkkia. Tosin, oon aika hyvin jo nyt syöny kaiken...
Yllätys sinänsä, sain koruja. Tää kuva on vähän huonolaatunen, mut siis sain rannekorun ja tohon toiseen rannekoruun keltasen timantin. Ja sit sain sinisen kaulakorun, pitkän medaljongin missä on kello sisällä, parit korvikset ja muutaman sormuksen. I like.
Tätäkin mä toivoin ja oon ilonen et sain! Nyt mulla on kaikki piratesit.
 Näitten lahjojen lisäks meen ottamaan napakorun ens viikolla, porukoitten kustantamana! Se oli yks mun joululahjatoiveista!
Muttaniin. Tässä vissiin oli mun kaikki joululahjani. + Sain 50 euroo rahaa, lahjakortin H&M:n ja sillain. Ja kiitos kaikille kavereillekin lahjoista. Niitä en nyt alkanu esitteleen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti