Joululahjatoiveita

Oon viimein saanu aikaseks kirjottaa toivomuslistan. Mulla on ihan hirveesti toiveita ja oikein hävettää niitä tähän tunkee. Mutta no, porukat ja sukulaiset ostakoon ne mitä parhaakseen näkee. Erityisesti ton ipodin ja napakorun tahtoisin! Ja kynsilakkoja!



Tässä ensimmäinen osa mun toiveista. Toivon jotakin noista saavani! Oon aina ollu sellanen, joka toivoo kauheesti kaikenlaista kun ei osaa valita! Enhän mä koskaan läheskään kaikkia saa, mutta se ei haittaa!


Ja tässä olis toinen kollaasin osa! Mitä te muut meinaatte toivoa lahjaks? Ootteko te samanlaisia liiottelijoita, joilla on valinnanvaikeuksia? Ja löytykö mun listalta mitään samoja toiveita kun teiltä?

16 kommenttia:

  1. mul taas on niin etten tiedä mitä haluaisin ollenkaan... koska tuntuu et mulla on jo kaikkea :-D mut nyt oon saanu jo tän verran listaa: objektiivi, jalusta, hajuvesi ja Demi vuodeks. taitaa tohon jäädä koska objektiiville + jalustalle pelkästään tulee hintaa muutama sata euroa...

    VastaaPoista
  2. Hahaha, mullakin on aina tollanen tunne joulun lähestyessä! Sit se kuitenkin muuttuu ja löytyy hirveesti kaikkee mitä haluun! :D:D Itekkin meinasin jonkinlaista objektiivia toivoa, mut jätin sen suosiolla pois listasta kun tosta nyt jo löytyy hirveesti kaikkee kallista.... Mut molemmat toivottiin hajuvettä ja Demiä vuodeks. <;

    VastaaPoista
  3. hieno banneri sulla ja kivoja joululahja toiveita ! :)

    VastaaPoista
  4. mäki niin haluan ton christina aquileran hajuveden, toi on ihana !

    VastaaPoista
  5. Kiitos VEERAMOOI! <: ja Ella, niimpä! Se tuoksuu ihan sika hyvälle!

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi!! tykkään täst kokonaisuudesta ja teksteistä :) ite vaan vielä laittaisin isompia kuvia!

    http://living-in-adream.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. kiitos kommentistasi :)

    Tosi ihana blogi! Kuvat on ihanan suuria (että niistä näkee, mitä siinä oikeesti on kuvattu :D), teksti selkeetä ja mielenkiintoista :) On myös kiva, et postausaiheesi ovat laidasta laitaan :) Kaikenkaikkiaan tosi mahtava :) Voisimpa klikata itseni lukijaksi :)

    ps. toivottavasti MM-kisojen ja Olympialaisten kohdalla nähdään näkemyksiäsi jääkiekosta! :)

    VastaaPoista
  8. Kiitos liisaaa! Oon isompia kuvia harkinnukkin, mut ne ei mahdu. Pitäis muuttaa koko ulkoasu. :< Mutta kiitos! (:

    Ja emmaot! Kiitos tosi paljon kommentista! Kiva kuulla että tykkäsit. Liittyppä ihmeessä lukijaks jos kiinnostaa! <; Ja kiitos ideasta! En ookkaan tullu ajatelleeks tota oman näkemyksen kertomista, mutta voisinhan mä sellasen sitten tehdä, kun tulen jääkiekon MM-kisat varmasti seuraamaan!

    VastaaPoista
  9. T:tosi kiva blogi;)!
    www.tayroosablog.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Oi, noi kollaasit on tosi kivoja ! tai siis hyviä lahjatoiveita :D

    http://sonjusaid.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. Toi aquileran hajuvesi on kyllä hyippuihanaa! :)

    VastaaPoista
  12. Hyvä kuulla! Ei ainakaan siis turha toivomus! <;

    VastaaPoista
  13. Nightwish & Nikkelback - levy, kunnon radio, TVD:n 2 tuotantokausi, jtn lahjakortteja & pelicans fanikamaa :)

    VastaaPoista
  14. Hahaha, ihan jeess! Itte sain kunnon radion viime vuonna ni nyt ei tarvii sellasii toivoo. (:

    VastaaPoista