muistot säilyy, vaik piirit muuttuu.

"Virheist oppii, mut niille on mahoton ite laittaa stoppii. Mokailu kuuluu elämään anyway, tykkäs siitä tai ei."



Vois alottaa vaikka siitä että.... tänään siis koulussa oli joulujuhla ja saatiin todistukset. Omani oli mulle aika pettymys, koska odotin saavani paremman keskiarvon kun viimeks (viime keväänä 7.6). Sen sijaan sainkin vaa 7.15. Lukuaineitten keskiarvokin lienee alle seiskan. Hohoi merkonomilinja, pääsenkö sinne muka näillä tuloksilla? Ei kai täs auta muu ku tsemppaa ja alottaa huikee panostus ens jaksossa!




Mut pettymysten aamun jälkeen tää päivä onkin ollu ihan ylihuikee. Jessikalla oon nukkunu, riehunu ja leikkiny piilosta. Oikeen kunnon irtiotto arjesta. Sai ainakin rentoutuu! Saatte myös olla ylpeitä musta, pyöräilin tänään ensimmäistä kertaa melkeinpä kahteen vuoteen! Ja nyt oon ihan hapoilla. Tuskin jaksan koskaan fiugettaa kotiin asti!

"Eti mut, mä oon piilossa!"





BTW! Tähän loppuun vielä; Huomaatteks te näistä kuvista että mun hiukset on värjätty? Eilen meinaan laitoin Jessikan värjään nää. Pidin sitä väriä vielä vähän kauemminkin, et saan tummemmat hiukset. Olen fiksu, hehe!

7 kommenttia:

  1. oho, toi takki on näyttää kuvassa ihan hassun harteikkaalta :Dd t. arvaa kuka ;>;> lol :D

    VastaaPoista
  2. hahah ihana! No eeeei se näytä, oikein kiva takki! ;>> ja oisko ehkä Eslotaaa? :D:D

    VastaaPoista
  3. tosi kivoja postauksia, että en ihmettele että on lukijoita :) isommat kuvat ois must kivoja mutta näinki on hyvä :)

    VastaaPoista
  4. hahhahaa <3 meijän piiloleikit !

    VastaaPoista
  5. Kiitos Emmi, kiva kuulla! (:
    Ja anonyymi, jeah. Oli kyl huikeeta! ♥

    VastaaPoista
  6. kyl sinne merkolle pääsee noilla ko mäki pääsin alle seiskan keskiarvolla ! :D

    VastaaPoista