Hyvää talvee joka mieheen

Heippa, terve, huomenta. Mulla on ollu tässä nyt vähän hiljaiseloa tän blogin suhteen, kun koulu alko. Ja edelleen on vähän tylsää. Mulla ei perjaatteessa oo mtn postattavaa nytkään. Oon vaan käyny kuvailemassa vähän ja näin. Haluisin kauheesti opetusta, oon ihan surkee siinä... Mutta koska ei muutakaan oo, saatte tuijotella mun upeita kuvia, mitä tänään kävin räpsimässä kun pääsin koulusta jo yhdeltä!

Mulla on pelottava kissa
Mä muuten vihaan talvea, mä vihaan lunta ja haluan heti nyt että on kesä. Mutta koska mä en oo Jumala, mun pitää kestää tää. Ehkä mä onnistun. On täs talvessa yks hyvä puoli, jääkiekko. Jeeeeee.





Btw. Otin sillon viime torstaina sen napakorun. Coooool, yeah?
Mulla on ruma napa, ja mun maha on karvanen. Huh, onneks toi napakoru peittää osan mun navasta. Vihaan mun napaani niiiiiiin paljon, että se oli oikeestaan ainoo syy miks ton korun hommasin. Im happy now. Vaikka se sattukin ihan perkuleesti!

++ Pakko ilmottaa teille, että mä alotin todellisen panostuksen koulun suhteen. Aion todellakin nostaa mun numeroita, nyt on sellanen asenne. Vaikka, viimestään sitkun kokeet lähestyy, tää panostus varmaan vähän jää. Mutta onhan mulla kaks päivää huikeeta numeroiden parantamista takana!

+++ Niin ja multa katkes tänään kynsi. Halusin kertoo tänkin teille, koska mua harmittaa. Sen kasvattaminen oli työn ja tuskan takana. Mutta, se meni siinä sitten. Nyt alan kasvattaan sitä uudestaan!

6 kommenttia:

  1. Sulla on just söpö kissa & ihana tuo napakoru! haluttas itekki mut plääh, en uskalla :--D

    http://twoandahalfreasons.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Hahah, no voi kiitos! (: Itekkin olin ton napakorun suhteen aika paniikissa, et uskallanko sellasen ottaa. Sitku se ottaminen lähesty, tuli iha hirvee pelko et se sattuu, mut eipä siin enää viittiny perääntyä. :D Ja nyt ei kyllä yhtään kaduta että otin sen!

    VastaaPoista
  3. Sullahan on kiva blogi! : ) Tosta napakorusta tuliki mieleen, et meen huomen ottaa ite kulmakorun, apua... :--D

    http://iravanessa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia paljon! (: Tsemppiä siihen. Kyllähän se aluks jännittää, mut on se loppujen lopuks kyl sen arvosta! (;

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva blogi sulla ja oot toooosi nätti!

    http://wwwdreamoutloud.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (:
      Käyn kurkkaamassa myös sun blogis!

      Poista