Ideaparkin ostoksia!

Noniin... pääsenpäs taas esittelemään teille, mitä tällä kertaa shoppailin! Niinkuin edellisessä postauksessa ilmotinkin, olin siis tänään Aleksin kanssa ideaparkissa. Ei me oltu siellä kun muutama tunti, mut mukaan ehti tarttua vaikka millasta! Itseasiassa, mikään ostoksista ei tainnu olla ees alennuksessa?

Taas neuletakki... tällä kertaa ostin tälläsen ihanuuden Gina Tricosta hintaan 19.95. Miten musta tuntuu, et tälläsiä mulle vaan kerääntyy ja kerääntyy?

Neuletakki... H&M:stä myös hintaan 19.95. Tällästä leopardikuvioista oon ettiny jo pitkään. Viimeks vuosi sitten Ruotsissa sellasta sovitin ja meinasin ostaakkin... Mutta sinne se sit jäi ja nyt kun tällänen löyty, oli pakko ostaa!
tälläset aika perus.... legginsit Gina tricosta 9.95. Mulla on tasan yhdet legginsit ja ne on rikki. Nyt halusin ihan kunnolliset, vaikken melkeen koskaan sellasia käytäkkään!
Tavallinen toppi H&M:stä, makso 7.95 euroa. Paljon toppeja mulla on, muttei vielä yhtäkään tän väristä!
Taas tällänen tavallinen vaate. Tällä kertaa valkonen pitkähihanen myös H&M:stä. Tää makso 9.95. Ja osa teistä ehkä muistaakin, kun tossa ennen joulua esittelin tummanharmaan samanlaisen paidan, jonka Hesan reissulta ostin! Nyt tuli fiilikset, että pakko ostaa toinen!
Sitten ostin vielä ihan tavallisen mustan tuubikaulahuivin! Oon monesti lainannu Riinalta sellasta ja nyt oli pakko saada itekkin! Hintaa tällä oli 16.95 ja ostin sen Vero Modasta. Samalla hankin Glitteristä tuommoset korvikset, mitkä makso sitten 11.90! Oon ton tyyppisiä ettiny jo pitkään!

Iha sattumalta kotona, tajusin että osa noista vaatteista natsaa tosi hyvin yhteen. Ihan kiva asukokonaisuus tuli yhdistämällä noi legginsit, toi toppi ja toinen neuleista!


Mutta suuret kiitokset Aleksille (♥) joka jakso mun mukana kaupoissa kierrellä. Ja rahotti mun shoppailua, hehe... Ostin siis tällä kertaa aika tavallisia ja käytännöllisiä vaatteita, sellasia mitä lähdin hakemaankin! Mitäs te tykkäätte?

5 kommenttia:

  1. Aleksi on poikaystäväni! Ja ei, et ole tyhmä, koska en oo kertonu siitä täällä paljookaa. Joten mistäs sä sen voisit tietää!:)

    VastaaPoista
  2. oot vera tosi nätti!! sussa ei oo mitään vikaa, ootko omasta mielestä täydellinen? :)

    VastaaPoista
  3. Jaaa, no kiitos. :) En mä kyllä todellakaan itteeni täydellisenä pidä. :D:D

    VastaaPoista
  4. vähän sä ott söpö

    VastaaPoista