Kun mikään ei tunnu miltään...

Jeeees. Tää päivä oli taas sellanen missä ei ollu kehuttavaa. "Fuck you bitchies" varmaan kertoo kaiken oleellisen. Mutta no, otin vähän turhankin rajusti yhteen erään opettajan kanssa koulussa tänään, mitä nyt ei olis kuitenkaan pitänyt tehdä, koska tiedostan vian olevan minussa. Siitä lähtikin sit koko päivä meneen aikalailla alamäkeen!

Anyway. Tiistain mikälie 17. oli kyllä muutenkin ihan hirveä. Oon käyny koulussa puoltoista viikkoa ja nyt jo kaipaan pois. Taidan olla hyvin syvästi wnb-masentunut. Lol.


Nomutheeei! Oli täs päiväs jotain positiivistakin. Söin nimittäin valkosuklaata. Se on superherkkua. Ja piirsin kuvataidekoulussa jotain tosi siistiä. Melkein jopa ylitin itseni. Kokonaisuudessaan epäonnistunu päivä vaan inspiroi mua hauskasti tähän masennusfiilikseen, mikä on kyllä nyt jo kadonnut melkein kokonaan!


Mut koska en halua vaan angstata, koska sellaset postaukset on noloja, niin tuota niin... Voisin esitellä teille kuulokkeet mitkä mun porukat sattu tuomaan mulle viikonloppuna Citymarketista. Ne on ihan ylisöpöt ja toimii ainakin paremmin kun vanhat.


Eli tälläset! Nää on niiin söpöt ja niissä on tuommoset timantit! Blinkiä koko kansalle! Kiitos äiti ja iskä! Mulle tulee rikas olo ku pidän näitä. Vaikka nää makso kympin.

Nii ja sitte! En tilannu noita alevaatteita, koska mun tuurilla ne oli jo loppu ku piti tilata. Nii hupsista. Ei se mitään, löydän vielä jotain muuta kivaa joskus!

6 kommenttia:

  1. jeee mulla on samanlaiset kuulokkeet mut pinkit :P

    VastaaPoista
  2. aaa nice! Noi kuulokkeet on kyl aika hyvät. (:: Ja kivannäkösetki!

    VastaaPoista
  3. aivan ihanat kuulokkeet :o onks noissa hyvä basso ja toimiiks nuo hyvin koneesee kiinnitettynä (eli ääni toistuu oikein)? voisin harkita ostamista :-D

    VastaaPoista
  4. No niin on! Ja kyllä mulla ainakin toimii tosi hyvin. Bassot toimii hyvin ja koneeseenkin voi liittää ilman ongelmia! Verrattuna mun vanhoihin kuulokkeisiin, sain 10 eurolla tosi hyvät ja parempilaatuset kun vanhat! Et suosittelen. (:

    VastaaPoista
  5. ihanat kuulokkeet! tollaset haluisin itsellenikin :)

    http://www.ellataimi.blogspot.com/

    VastaaPoista