lauvvantaiiii!

Hyvää yötä! Kello on puol kaks kun mä kirjotan tätä, koska mulla on tylsää. Mua ei ees väsytä, mut meen varmaan silti kohta nukkumaan. En jaksanu oikein ees kuvata tänään, kun jouduin rämpiin hangessa ja sukat kastu. Se ei ollu kovin kivaa.


Muttajoooo! Tää lauantai nyt on menny Riinan kanssa pitkästä aikaa, jeeeij. Se oli meillä tuossa yökylässä ja oli superia. Viihdyttiin luistelemassa joku kolmisen tuntia eilen, ja tänään käytiin ratsastelemassa. Mä kyllä jäädyin aika huolellisesti, mutta mitä tästä opimme. "Pue enemmän päällesi tyhmä tyttö."


Tiiän, oon ihan sika hyvä kuvaan tälläsiä ûbermielenkiintosia kuvia. Mutta ei se mitään, te tykkäätte kuitenkin! Ainakin kissakuvista... Meinaan tota, siellä tallilla missä me oltiin, oli ihania kissanpentuja. Oisin voinu viedä niistä jonkun kotiin. Varmaan pienimmän mustan, mun kahen oman karvapallon kaveriks.

Toi on niiiiin söpö. Antaisin sen nimeks varmaan Memmu tai Miska. En kyllä tiiä onko se tyttö... Mutta onneks mun ei tarvi vaivata sillä päätäni kun en mä saa tota. Onneks mulla on aina Miina ja Manta. Ne on tyhmiä mutta sulosia!


Jos mä nyt menisin kuitenkin nukkumaan. Huomenna oon Janeten kaa ja saa nähä mitä kivaa keksittäis. Niin ja ostin muuten uuden ripsivärin eilen.


Mitä mieltä? Onko toi hyvä, vai tuhlasinko 13 euroa johonkin aivan huonoon ja turhaan? Aloin kyllästyä vanhaan Lumenen natural code ripsariini, kun kaipaan mun ripsiin aika paljon tuuheutta. Ja sitä ei meinannut tulla, ellei kuluttanu koko putelia niihin. Toivon, että tää ois parempi!

10 kommenttia:

  1. voooi vähä ihana toi kissa c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin kyllä on! Ja mun oma myös. <;

      Poista
  2. Toi ripsari on ollu ainaki hyvää mulle ;))) tosi kiva blogi, liityn lukijaks! tseks mun! :)

    http://emmppu.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä kuulla! Ehkä se on hyvä mullakin! (: Ja kiitos, käyn tsekkailemassa sun blogisi! <:

      Poista
  3. AAAW ihan supersöpö kisuli !

    VastaaPoista
  4. toi ripsari on muute hyvää mut varisee aika paljo päivän aikana , ainaski mulla :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aajooo! No saa nähä miten toi toimii. (:

      Poista
  5. Kiva blogi sulla! :) Ja toi ripsari on maailman paras! Ainakin mun ripsille just perfecto!

    http://vilmaellarosaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja kiva kuulla positiivista palautetta tosta ripsarista! Ehkä se ei sit ollu huono ostos. (:

      Poista