Oh, red head?

Hmmm... tätä oon miettiny jo pitkään. Mitä mieltä, olisko paha jos musta oikeasti tulis punapää? Muokkasinpas yödatarina tän vuoden koulukuvaani mulle punaset hiukset. Heh. Tulos on mitä on, mut ainakin näkee vähän...


Aaaaahh, mun huikeet kuvanmuokkaustaidot. Mähän oon tehny tän todella huolellisesti... Mutta anyway. Punaset hiukset vaatis tosi paljon hoitoo ja kaikkee, pläääähh. Se mua vähän arveluttaa. Mut en mä tätä ideaa oo kokonaan hylännykkään.

Ehkäpä vielä joskus, vai?

15 kommenttia:

  1. Voi että, tuosta kuvasta ku kattoo niin sulle sopis TOSI hyvin punaset! :o toki niissä on kova työ pitää se väri hyvänä mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla!

    ninim. itekki haluaisin mutta en uskalla/ei luultavasti sopis :-D

    http://twoandahalfreasons.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Khih, vähän näyttäs hyvältä noi punaset sulla c: !

    Mulla itellä on suunnilleen ton punaset (+ 2 lilaa raitaa), kun tossa kuvassa jonka muokkasit, eikä oikeestaan mulla oo vaatinu kun kampaajalta punasille hiuksille shampoota ja hoitoainetta, muuten väri on tosi hyvin pysyny, vaikka väri laitettiinkin kuparin värisiin hiuksiin c:

    Suosittelen, kun punanen näyttää sopivan sulle noin hyvin c:

    psps. miraclemightsaveyou.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Marja, kiitos! Kyllä mäkin tosta kuvasta kattelin, että ne vois oikeesti olla ihan kivannäköset. Se hoito mua kyl arveluttaa. Se värin hyvänä pitäminen on aika työlästä...
    Mitä tosta sun blogis kuvista kattelin, niin ei se punanen välttämättä huono sullakaan olis! Vaikka nätit hiukset on nytkin. (:

    Ja Only, kiitos! Hyvä kuulla ettei se nyt ihan kamalasti hoitoa vaadi... riippuu tietenkin hiustenlaadusta ja pohjaväristä. Ehkä mä vielä joskus uskallan värjätä! Käyn myös tsekkailemassa sun blogis. :)

    VastaaPoista
  4. ehkä vielä vähän kirkkaammat niin sopis tosi hyvin! ne blondauksetki vaan kuluttaa hiusta niin kivasti :c

    VastaaPoista
  5. Niin voi olla! Aattelin alottaa värjäämisen iha tästä tummasta, niin että eka tulis ihan punasen vivahteinen sellanen tumma väri. Ja sit uudestaan siitä punasella värjäisin, ku hiuksiin on tarttunu jo punanen pigmentti. Nii ei tarvis alkaa blondaamaan. (:

    VastaaPoista
  6. tummemmasta ei pysty värjää mitää värei ilman blondausta, jos tohon vedät punaset tulee ehkä vähän punasta, mutta et saa koskaan luuultavasti punasta päätä ilman että vaalentaisit vähän.

    VastaaPoista
  7. Kiitos anonyymi vinkistä, toi on totta! Voisinkin tehä niin että värjään suoraan tästä tummasta punasiks niin tulis vähän sitä sävyä. Ja sit jos näyttää kivalta, niin blondaisin ja laittasin kunnolla punasiks. Mutta, no katsotaan. :)

    VastaaPoista
  8. Sulle sopii nätisti noi punaset! Itelläni oli joskus keväällä kans, mutta väri tarttis tosi hyvää hoitoa, ja punaiseksi "värjäävää" hoitoainetta, koska sitten kun se väri haalistuu niin se ei oo nätin näköinen. Punanen pigmentti on kans tosi vaikee saada pois :/ Mä itse jouduin värjäämään varmaankin 3/5 kertaa mustaks/tummanruskeeks että se alko lähtee pois, ja edelleen sitä on vielä. Itelläkin on taas käynyt mielessä, että jospa koittais uudestaan punaisia tän vuoden aikana, mut hmm.. tälläkertaa aion miettiä vähän kauhemmin kun että hetken mielijohteesta värjään :D

    VastaaPoista
  9. Kiitos! Hyvä että kerroit noita huonojakin puolia tossa. Oon aina luullu että se punanen pigmentti lähtee helpolla, mut oonkin ollu väärässä! Hyvä että kerroit... Ainakin sen tästä nyt opin, että mietin tarkkaan uskallanko värjätä! :D

    VastaaPoista
  10. Lueskelin tosiaan noita kommentteja, niin jos noi nyt on tumman ruskeet, niin ne haalistuu silleen vaaleen ruskeeks ja siitä saa aika helpolla kupariks :D Tosin mulla on suht vaalee juurikasvu, niin se ei näkyny kauheesti sieltä, eli oli varaa vaan oottaa että haalistu :D

    Tosiaan, se on yks huono puoli, että se sävy ei sitten helpolla lähe > värjäsin vitosella punaseks sellasella "lähtee kymmenessä pesussa" (not) ja mulla oli vielä seiskallakin vähän punertava sävy tummanruskeissa hiuksissa :D

    Mä oon tosin aika sitoutunu tähän omaan väriini, etten oo värjäämässä pitkään aikaa pois :D

    Onnee sun päätökselles :D :)

    VastaaPoista
  11. Huhhuh! Pelottaa kyl toi et se pigmentti jää vielä jokskin aikaa niihi hiuksii ja aina on jotenki punertavat.. ku en usko et ihan kauheen kauaa jaksaisin pitää punasta tukkaa.... Mutta jo, katsellaan. Ehkä mä uskallan värjätä. :D:D

    VastaaPoista
  12. Luulin et hallilla sanoit enemmänki läpällä näistä sun aikomuksista mut nyt tajusin et sulle sopis ihan älyttömän hyvin noi punaset hiukset!! Eli kannatan värjäämistä:D

    t. Rakas ystäväsi jokeri

    VastaaPoista
  13. Hahaha, kiitos Essi! Katsotaan löytyiskö rohkeutta värjäämiseen! (::

    VastaaPoista
  14. Musta sulle sopis ehkä vähän tummemman punaset, ei silleen kirkkaammat, vaan tummemmat :D

    VastaaPoista
  15. Kiitooss Sophie! Voi hyvinkin olla mahollista. (:

    VastaaPoista