4 syytä....

Eli, 4 syytä sille miks mä oon nyt kuumeessa ja kipeenä. Tosi kivaa. Ja tän postauksen laatukin on huippuluokkaa.



1. Mun veli oli kipee torstain ja perjantain.
2. Menin perjantai-iltana ulos pakkaseen lenkille.
3. Perjantaina Essin kans kuvailtiin ulkona ilman takkia.
4. Lauantaina halusin lähtee reeneihin, vaikka flunssan oireet oli jo.

Ja kuinka kävikään. Illalla sitä oltiin sit kuumeessa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.


Olen tyhmä, aamen. Nyt meen katteleen telkkaria ja paranteleen itteeni.

8 kommenttia:

  1. paranehan pian! :) ja ps. käy linkittämässä blogis mun linkitä blogisi - postaukseen!

    http://twoandahalfreasons.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, yritän joo! (: Ja kävin linkittämässä!

      Poista
  2. Parane pian ! Kuumetta taitaa olla liikkellä vähän kaikkialla.
    Ite oon just parantumassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sitä tuntuu kyl olevan kaikilla! Kiitos, yritän parantua. (:

      Poista
  3. voi, pikaisia paranemisia sulle! nii ja muute, oot iha supernätti! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset!! (: Oon mä jo ihan hyvin parantunu, mitä nyt ei meinaa ääntä lähtee. :D

      Poista