Heeey, it's me!

Heeeei ja kiitokset kaikille lukijoille! Päätin väsäillä teille nyt pienoisen esittelypostauksen erään lukijan pyynnöstä. Toivottavasti tää raottaa teille edes hieman, minkälaisen ihmisen elämää seurailette.

Meikäläinen on Vera. Oon tosi sosiaalinen ja pirtee. Ne jotka ei tunne mua, pitää helposti mua ärsyttävä ja epäaitona ihmisenä. Mua sanotaan usein tyhmäks, retardiks ja piiloblondiks, koska toisinaan mun äly toimii kun rikkinäinen kello. Enimmäkseen mua pidetään kuitenkin hauskana, nauravaisena ja tosi eloisana persoonana.


Perusjuttuja; Täytän toukokuussa sweet sixteen ja asustelen Hämeenlinnassa. Lopettelen peruskoulun keväällä ja opiskelen merkonomiks, minkä seurauksena musta tulee kiinteistövälittäjä! Mä harrastan ratsastusta ja kuvataidekoulua. Sen lisäks reenailen vikellystä ja voisin lyödä vaikka vetoo että puolet tän lukeneista, ei tiedä mitä se on!

Pidän, kirjottamisesta ja kaikenlaisesta laiskottelusta. Pakko mainita et rakastan yli kaiken jääkiekkoo ja oonki seurannu sitä ihan pienestä asti. MM:n voitto oli ihan superjuttu! Jaja.... mulle tärkeitä juttuja ton kumikiekon lisäks on musiikki. Kuuntelen aina jotain. Eniten varmaan mulla soi kaikki NRJ:n hitit ja tykkään kauheesti kuunnella Aamupoikia! Ne on niin huippuja. Ois kiva itekkin joskus olla radiojuontaja.

rakkausjuttuja; Ystävät, Aleksi, coca-cola, valkosuklaa, tennarit, facebook, pastaruuat, puhuminen, laittautuminen, laiskottelu, auringonotto, juokseminen, vesisateessa seisoskelu, skootterilla ajeleminen, leffaillat, sormukset, energiajuomat, violetti, kissat, kynsilakat, hajuvedet, pitkään nukkuminen ja kesä!



Vähä pikkufaktoja; 
- En oo ikinä maistanut tupakkaa, enkä juonut kännejä. Oon kaikenlisäks ylpee siitä.
- ysiluokan aikana oon lukenu yhteen kokeeseen, enkä kertaakaan oo tehny läksyjä.
- mulla on huomenna reenit kymmeneltä aamulla ja dataan edelleen
-  haluaisin värjätä hiukseni punasiks ja haluaisin että ne ois pitkät
-  keräilen leffoja. Se valinnanvaikeus siitä mitä kattois, on kiva.
- mun suosikkibändi on Muse ja tykkään käydä keikoilla
- mulla on hyvä iho, vaikka en pahemmin ees hoida sitä
- Mulla on ollu pitkät kynnet vasta alle puoli vuotta
- mun unelma on louis vuittonin laukku, se speedy 
- en uskalla erottua kauheesti joukosta
- tykkään ajaa skootterilla sillai kovaa 
- tuun helposti tosi kateelliseks muille
- ilahdun aina jos saan tekstiviestin
- valitan jatkuvasti kaikesta
- tykkään olla laivalla
- tahdon jo amitsuun
- haluan mopoauton

Mulla löytyis vielä vaikka mitä kerrottavaa. Mutta säästän teitä ja itseäni, enkä sen enempää ala tarinoimaan. Kysellä saa jos jotain jäi epäselväksi!


27 kommenttia:

  1. Mikä sun keskiarvo on? Suosittelen panostusta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkien aineiden keskiarvo mulla oli 7.15, mutta lukuaineiden jotain 6.8... Tavotteena ois saada ainakin kaikki vitoset ja kutoset pois. :D:D

      Poista
  2. ihana toi vika kuva, oot tosi kaunis siinä :o jaja muutenki kiva postaus!

    VastaaPoista
  3. Oot tosi nätti :)) ja sua vois luulla paljon vanhemmaksi! Eli ootko sä nyt niinku -96 ? :)

    VastaaPoista
  4. lueskelin tätä postausta ja tajusin että me ollaan tosi paljo samanlaisii :o moni noista kirjotuksista ois voinu olla mun kirjottamia :DD mutta tosiaan tää sun blogi vaikuttaa tosi kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Hauska kuulla että löyty samantyyppinen ihminen kun millanen ite oon. :D

      Poista
    2. Mieki löysin älyttömän paljon samanlaisia piirteitä meistä. Oli muutenki hyvä postaus tää, koska oon aika uusi lukija ja tän postauksen lukeminen autto paljon saamaan lisäkiinnostusta tätä sun blogia kohtaan. Jatka samaan malliin, tykkään lukea tätä :-)!

      Poista
  5. vaikutat hieman ylimieliseltä, oletko ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm! En pidä kyllä itteäni ylimielisenä, mutta jokainen voi tietysti olla sitä mieltä mitä tahtoo. :)

      Poista
  6. mikä skootteri sulla on?

    VastaaPoista
  7. ois kiva jos tekisit susta ja Aleksista postauksen :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideasta. Voisinhan mä sellasen vaikka tehdäkin! :)

      Poista
  8. komppaan tota yhtä anonyymiä! vaikutat tosi ylimieliseltä ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahaaa. Enpä mä osaa tohon paljon mitään sanoa. :d Muutakun että jatkossa yritän vaikuttaa ööäää erilaiselta. :)

      Poista
  9. Oot tosi kaunis :) Tulin jotenkin iloiseks, kun luin ettet ole maistanut tupakkaa tai juonut kännejä, koska meiän koulussa on harvinaisuus jos 8-9 lk ei oo maistan röökii tai vetänyt kännejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! (: Oon kieltämättä ylpee siitä etten oo noita juttuja kokeillu. Niitten aika on sitten myöhemmin. Tähän asti oon pärjänny loistavasti ilmankin! :>

      Poista
  10. Tiesin noista faktoista kaiken joten oonh nyt vähän pettynyt ku en oppinu mitää uuutttaaaaaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut kato se tarkottaa et tunnet mut nii hyvin. ;o Mun pitää kertoo sulle jotain salaista!

      Poista
  11. heeei tääl kirjottelee eräs tyyppi jonka tunnetkin hihi ;)) en ees tienny et sul on blogi :OO
    mut eei vitsi oon onnellinen tosta ettet oo maistanu tupakkaa tai mitää kännejä vedelly!! nykyään kaikki nuoret vaa tekee just noita, ja se on kaikkien mielestä ihan normaalia-.- mutta olet kaunis ja ihana ja muutenkin voisin alkaan seuraileen tätä blogii :))
    Terkuin eräs ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiva kuulla! Mulla ei kyllä oo mitään käsitystä kuka sä olet, mutta ilmeisesti joku tuttu. :D Ja juu, on mulla ollu blogi jo aika kauan! (: Kiitokset paljon, mukava jos tykkäät. Ilmottele ja vihjaile toki kuka oot! ;>

      Poista