i wonder, i wonder why?


 

Eilen oli sellanen päivä että löhösin vaan kotona ja join vanilijakahvia. Ja sitten kuvailin kaikenlaista kivaa tosta ikkunasta. Ja kattelin monta monta leffaa ja telkkaria muutenkin ainakin seittemän tuntia. Tylsistyin toisaalta, mutta oli kivaa kun sai vaan nukkua ja maata sohvalla. Ja veli leipo mulle mokkapaloja, koska se jakso pienen hetken olla aika ihana. Pakko myöntää, et höntsäpäivät on joskus ihan okei. 


Ja tänään olin koulussa. En kuvannut, en tehnyt mitään jännää. Paitsi olin mä Janetella ja isoskoulutuksessa. Ja kävin mä saunassa. Ja nyt mä meen nukkumaan. Menkää tekin!

Niin ja sitten vielä, että multa pyydettiin tota esittelypostausta. Niin seuraavaks on siis luvassa postaus, missä kerron itsestäni, jeeeee. Huikeeta, eikö? Samalla aion opetella keskittämään otsikon ja päivämäärän, kun nyt en sen kanssa jaksa tapella.

12 kommenttia: