Järjen käyttö aika kortilla....

Oon ihan väsyny, poikki puhki, koska hiihdin tänään koululiikassa. Mut, mitä vaan sen ysin eteen! Niin ja mä kävin pitkästä aikaa Jania moikkaamassa. Kun me käytiin kahvilla, se tarjos mulle ehkä parhaan kaakaon ikinä! Ja mä käytin tänään ekaa kertaa bussikorttiani, se oli jännä kokemus.

 

Tän postauksen jälkeen siirryn lukemaan bilsan kokeeseen, mikä meinaan on huomenna. Munkin mielestä on aivan loistava idea alkaa lukeen tälleen viimesenä iltana! Tuskin mun lukemisesta ees mitään tulee... Hoitakaa te paremmin nää kouluhommat jooko?


6 kommenttia:

  1. Hihi toi matikankirja näyttää ihana tutulta ja yhtä hyvässä kunnossa (Y) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha, nää on näitä koulun kirjoja. Monia monia vuosia kierrätyksessä ja sen on näkösiäkin! :D

      Poista
  2. ihanan olonen tää sun blogi ja noi kuvat on tosi kivoja! :)

    cupcakesmakesmehappy.blogspot.com

    VastaaPoista