"Kato, mä oon ku Nigel Barker!"



Mulla on ollu hauskaa ja on muuten vieläkin. Essin kanssa tässä vietetään iltaa että hei vain teille. Ollaan kuvailtu, tai Essi kuvaili mua. Ja mun sormet kuoli kun yritin olla khuul ja heittää lunta. Joko mä epäonnistuin tai Essi ei osannu kuvata, en tiedä. Ja unohdettiin muuten avaimet ja jäätiin ulos. Niimpä mentiin mummolaan syömään lettuja.


Tää oli siisti juttu. Löysin tälläsen kivan hatun mun äitin kaapista. Tai Essi löysi, mä käytin sitä. Samalla pengoin sen vaatteet ja löysin tälläsen mukavan paidan. Se on liian iso, mutta ihan kiva päällä. Pitäs varmaa useemminki tonkia muiden vaatekaappeja?


Seksikkäin terveisin perjantai-iltaasi piristämässä Vera ja Essi, mut sanokaa retuiks vaa.

Ps. Toteuttelen jonkun toivepostauksista luultavasti viikonlopun aikana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti