Laukun + meikkipussin sisältö

Päätin nyt toteutella yhden teijän toiveistanne. Esittelen siis mun koululaukkuni ja sen sisällön. Nää jutut kirjojen lisäks mulla on siis aina koulussa mukana. Harvemmin käytän laukkua muualla kuin koulussa!


Eli ihan perusjuttuja mulla on aina mukana. Löytyy avaimet, bussikortti yms. Ja pipo on pakollinen, se on aina laukussa siltä varalta että hiukset sattuu meneen huonosti päivänmittaan.

Halusitte myös nähdä mun meikkipussin sisällön. Ajattelin esitellä sen tässä samalla. Ja jos teitä kiinnostaa, voisin myös joku kerta tehdä postauksen missä esittelen, miten meikkaan arkisin. Miltäs kuulostaa?


Eli eipä mitään ihmeellistä mulla ole. Mutta näillä mennään ja on ihan hyvin toiminu! Toteuttelen lisää teijän toiveita joku päivä.

8 kommenttia:

  1. onpas kiva laukku, mistä oot ostanu ton !? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on oikeestaan mun kaverin Essin, joka lainas tota mulle joku vuosi sitten yhteen koulun teemapäivään. Sit se vaan jäi mulle ja Essi päätti antaa sen mulle ainakin tällee väliaikasesti joululahjaks viime jouluna. :D Mutta voin kysyy siltä että mistä toi on. (:

      Poista
  2. Tee ihmeessä semmone meikkipostaus miten meikkaat ja mieluiten videona? Se olis tooosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideasta, voisin ainakin yrittää! :)

      Poista
  3. tosi kiva blogi!=) muuten mistä oot ostanu ton lompakon? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! Mun kaveri Sonja toi sen mulle ulkomailta. :)

      Poista
  4. Ihana blogi, taidan jäädä seurailemaan! :)

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi !! :) mistä oot ostanu noi kuulokkeet?

    VastaaPoista