se on se olo, mikä tulee ku on hyvä mieli



Nanananana. Viikonloppufiiliksillä liikkeellä. Tähänkin viikonloppuun ja loman alkuun havahduin näin puoli kahdelta yöllä. Popittelen pikkuruisesta ipodistani, se on söpö! Ja tajusin, että söin viimeks koulussa. Mun ei ees ollu nälkä, mut nyt kun ajattelin asiaa niin mulle tuli.


Sellasia kivoja parisuhdehehkutuksia. Huomenna pitäs tehä varmaan jotain kivaa. Puol vuotta on pitkä aika ja sitä pitää juhlii (never). Naaaaauuuttikaaa lomasta ja nukkukaa. Niin mäkin aion tehä nyt!

12 kommenttia:

  1. Voii, onnea Vera ! ♥

    VastaaPoista
  2. Sun blogissa on aivan ihana ulkoasu, värimaailma iskee mun silmään positiivessa mielessä. Olet nätti ja niin on myös tuo sun banneri! :) Sulla on hauskoja kuvia.

    http://stressipallona.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, kiitos paljon positiivisesta arvostelusta! Tollasta kommenttia on kiva saada. (:

      Poista
  3. oot ihan hirvee, en tykkää susta ollenkaan
    ja luulen että kirjoitat blogia vain että voit leijua jollekkin ulkonäöstäsi ja tavaroistasi. (esim tuo ipod juttu)
    vaikka niissä ei minun mielestäni ole leijumisen varaa alkuunkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah. :) En nyt oikein ymmärtäny et miten niin leijun tavaroillani. Se että mä kuvaan esimerkiksi ipodiani, tai laitan satunnaisen kuvan vanhasta läppäristäni, ei mun mielestä oo kauheesti leijumista. Ja ulkonäöllä leijuminen, siitä oon vielä enemmän eri mieltä. Viime aikoina en mun mielestä oo ihan kauheesti lisänny kuvia missä kuvailisin vaan omaa naamaani. Mutta, mielipiteensä kullakin. Harmi että oot ymmärtäny mut väärin.

      Poista
    2. Pakko sanoa tähän, että mun mielestä Vera ei oo leijunu ollenkaan. Kai nyt saa kuvia lisätä, missä on esim just toi iPod ?

      Poista
  4. tosi kiva blogi :) ! alan lukemaan, vasta lukijaks ? (:


    http://www.nikitajamilla.blogspot.com/

    http://www.millaparasjea.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Käyn kattomassa sun blogin ja jos se on kiva, liityn lukijaks. (:

      Poista
  5. Mä en vaan tajua millon sä oot sun poikaystäväs kanssa :D siisku et ikin kerro et joo olin sen kanssa tänään tai et teitte sitä ja tätä. :> Outoa mun mielestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeestaan me nähdään Aleksin kanssa melkein joka päivä. Me vaan harvemmin tehään mitään erikoista ja sellasta, että viittisin kirjottaa siitä. (: Jätän muutenkin useimmiten postauksissani paljon asioita päivistäni kertomatta ja kerron vaan muutamia juttuja. Mut jos noita postauksia selailee niin kyllä mä siellä poikaystäväni mainitsen pariin otteeseen (oltiin leffassa, käytiin ideparkissa yms). En vaan ihan kaikkee halua täällä kuitenkaan kertoo, kun Aleksi ite ei sitä tahdo. :)

      Poista
  6. Hieno ulkoasu, ja kiva tutkastella c:

    http://waatejumala.blogspot.com/

    VastaaPoista