Flying at the speed of light


Maanantaimasennus. Ulkona ei ollutkaan niin lämmin kun miltä näytti. Mä en pärjännytkään siellä ilman takkia. Auttakaa siis kesää ja syökää lunta. Eiköhän me olla paleltu jo tarpeeks monta kuukautta. Jääkiekkokausikin alkaa kerhon osalta oleen ohi, joten talvee ei tarvita enää.


Lomakin loppu. Mun piti tehä yhteishaku loman aikana, mut se vähän jäi. Sen vois suorittaa tällä viikolla. Ja vois hakee kesätöitä samalla. Hyi miten vaikeita juttuja. En mä tykkää työnteosta, enkä opiskelusta.


Mä lakkasin mun kynnet, vaihteeks. Ja pakotin Aleksin kattoon eilen mun kans Twilightin. Tänään onkin sit täykkärien vuoro. Pakko keksii jotain piristystä kun en tän yskän takia pääse vieläkään ratsastaan. Kuukauden tauko, vitsit miten kivaa. Mut mä kestän, oon jäätävä.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hämeenlinnan amitsuun. Ykköstoiveena ainakin merkonomi ja toiseks hotelli- ja ravintola-ala. :)

      Poista
  2. eiks noi kynnet rupee olee jo häiritsevät :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei oikeen ku näitten kaa on tottunu elää. Joskus tekis kyl mieli leikkaa vaa lyhyiks. :D:D:D

      Poista