I want to reconcile the violence in your heart


Tänään on perjantai, tyhmää. Se tarkottaa sitä, että ens viikolla on taas koulua. En tiiä miten tuun selviin. Kaikki mitä annettiin loman aikana tehtäväks, on tekemättä... Kuka haluaa kirjottaa mun puolesta Englanninaineen, ympäristöaiheesta?


Ainiin ja sitten! Mäpä menin tänään hommaan itelleni visa electronin. Mulle tulee tosi aikuinen olo siitä. Ja mä söin subway ruokaa ja yritin löytää itelleni uudet ratsastushousut. Ja nyt Aleksi tulee meille. Eli tiedoks teille anonyymeille, jotka miettii koska mä vietän aikaa mun poikaystävän kanssa. Me ollaan kahdestaan tänään! Ja oltiin eilenkin, ja sitä edellisenä päivänä. Jännä elämä mulla.


Nauttikaa viikonlopusta ja kattokaa ulos, lumet sulaa! Kevät on siis tulossa!

2 kommenttia:

  1. noi paul frankin tossut on ihanat ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Ne on kyl tosi ihanat aamusin jalassa ku varpaita paleltaa! :D

      Poista