" Kuljen ulkona valossa kasvoillani voin tuntea tuulen"

Väsyttää ja ärsyttää. Eniten mua ottaa päähän se, että mä menin talvitakissa tuolla auringonpaisteessa, kun muut kulkee tuulitakeissa. Kevät on tullut ja kengät kastuu. Ja kaikista kuvistakin tuli ihan keltasia. Mut pakko oli kuvata Miinaa, se niin söpösti poseeras ja nautti auringosta. Mietin, et ois just rentoo olla kissa.


Ostin eilen tossa ylempänä näkyvät kynsilakat. Kaikki makso kaks euroo, eli halpaa jopa mun lompakolle. Muut kuvat onkin sitten random shittiä, paitsi toi mikrobrownie, söin sitä makeenhimoon tänään. Naamakuviakaan ei heru, ei oo fiiliksii. Huomenna parempi mieli, ehkäpä.

10 kommenttia:

  1. Kiva et jotain muutakin ärsyttää kulkea talvitakissa tuolla auringonpaisteessa ! :D Tarvis varmaan hankkia kevät takki ? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo! Mulla kyllä löytyy nahkatakki ja tuulitakki, en vaan oo tajunnu pistää päälle kun aamusin on kylmä! :D

      Poista
  2. miks sun pitää tunkee noi " niin hienot " kyntes joka kuvaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne on mulla neljässä kuvassa jos oikein laskin. Jos se tarkottaa että ne on jokaisessa kuvassa, niin kai ne sitten on. :D:D:D Sille en voi mitään, että ne sattuu joissain kuvissa näkymään taustalla.

      Poista
  3. mäkii tein noit mikrobrownieita yks päivä omnomnmo, mut tosi kiva blogi sulla tää :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl tosi hyvää, ehkä vähän makeeta! (: ja kiitos!

      Poista
  4. Aivan ihana blogi, liityn kyllä lukijaksi! :)

    http://annne-lovestodance.blogspot.com/

    VastaaPoista