Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla

Tässä teille vähän uutta tukkaa ja valkosen topin alta paistavat leopardirintsikat. Ei oikeen muuttunu hiukset mitenkään, latvoista vaan taas katos se kymmenen senttiä. Tuntuu ihan lyhkäsiltä nyt, vähä samalta ku et kissalla ei ois häntää.

Oon syönyt salmiakkisuklaalevyn ja tehny hullun rankan reenin. Okei, noi tapahtu eilen, mutta samapa tuo. Tiättekö kuitenkin mihin heräsin tänään? Siihen että mun veli alko imuroimaan kymmeneltä aamulla. Anteeks mitä helvettiä, mä yritin nukkua. Siks oon nyt melkein kiukkunen, mutta en kuitenkaan. Ihan hyvillä mielillä lähden kaveriporukalla Tampereelle, en tiedä miksi. Mut yöllä jo takasin, pitää olla virkeenä ja terävänä huomenna kun on kello kymmeneltä taas harkat!

Ja tähän loppuun on pakko pistää mun yhteiskuntaopin koe! Yläasteen paras koenumero mitä oon saanu. Ton ansiosta oon nyt vitun ylimielinen. Saan salee kympin todistukseen! Wuhuuuuuu! En nyt oikeesti, mut kyl mä ysin saan!

14 kommenttia:

  1. Sun tekstejä on aina kiva lukea :D nyt saat salee kympin todistuksee!! :D meijän opet oli aina nii vittumaisia et anto kokeista hyvät numerot ja sit todistukseen iha paskan... okei olinkoha tunnilla aktiivinen.... en :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! (: Jeeep, oisin niin ilonen jos saisin kympin! Yhteiskuntaoppi on ainoo aine mihin oikeestaan oon panostanu! :D Toivotaan että meijän opettajat ei olis yhtä kamalia. :D

      Poista
  2. +/- tosi perinteinen lifestyleblogi! varo ettei mee liia tylsäks:|
    + oot tosi kaunis
    + tykkään bannerista!!

    ♥kilpikatti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! (: Yritän pitää blogin mielenkiintosena toisinaan kyllä tulee vähän tylsiä postauksia. XD

      Poista
  3. hienoo toi yhteiskuntaopin panostus ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep,voin jostain kouluun liittyvästä olla ylpee! :)

      Poista
  4. Kivat noist hiuksista tuli. Ja valkoset topit rulettaa! (y) :)
    Salmiakkisuklaa, oioii, se on niiin hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Onhan noi ihan kivat, vähän lyhyet vaan! Haha, meillä taitaa olla samantyyppiset mieltymykset. :D

      Poista
  5. Ihana Veruska <3 Ja aika hönö ku ei tienny mikä on progressiivinen vero/verotus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kerro toki! Mä en tiedä vieläkään. :D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. No enpä pahemmin oo koskaan tehny mitään koulun eteen, toikin numero tuli ihan tuurilla. Eikä mun mielestä ysi mitenkään huono oo, parhaaks numeroks? :D

      Poista
  7. toi uus banneri on ihana ja oot iha mielettömän kaunis ♥

    VastaaPoista
  8. sul on kiva blogi :3 Oot äly kaunis :D oot mun kaima XD

    VastaaPoista