Mielipidettä kehiin!

Nyt mulla alkaa tosiaan mennä hermot tähän ulkoasuun ja sen kanssa tappelemiseen. Siks ei oo postauksiakaan tullu, kun mun on ollu tarkotus yllättää teijät uudella bannerilla ja sillain. Mut ei se ookkaan onnistununu. FUCK!


Joten kertokaa. Teenkö uuden bannerin? Jos teen, onko toivomuksia? Ja sitten se, että oon aatellu muuttaa vähän blogin leveyksiä jotta saan kuvat isompina. Niin kertokaahan te, jätänkö leveydet tälläseks vai isonnanko blogin ja kuvien kokoa?

Jos te vaikka saisitte mut innostuun, että jaksaisin taas tehä tälle ulkoasulle jotain....
terveisin. avuton

14 kommenttia:

  1. nohnoh, banneria vois kyllä muuttaa, ehkä enemmän keväisemmäksi ku kesää tässä ollaan hurjaa vauhtia menossa, ja leveyksistä sen verran että mun mielestä on aina parempi mitä suurempia kuvat on. pamauta ne leveydet sillasiks että saat ne kuvat niiks erittäin suuriksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo keväistä banneria aattelin itekkin. Se vaan on vielä työn alla.... :D ja toi leveys juttu. Pitää tosiaan kattoo että sopiiko ne mun blogiin. Mut kiitti vinkeistä. Saatan kokeilla ;>

      Poista
  2. tääkin leveys on mun mielestä sopiva sillä ei kuvien välttämättä tarvii isompia olla mutta ois leveempiki iha jees :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii hmm.. Vois koittaa vähä leveempää ja kattoo si mitä tykkään! (:

      Poista
  3. jos sun banneri ei onnistunu ni tarviiko näyttää meille keskaria :(

    VastaaPoista
  4. toi kuva on ihan hyvänkokoinen

    VastaaPoista
  5. toi sun uus banneri on huonompi ku se vanha =( oot jotenki liian tuima ! vähä positiivisuutta vois kyllä lisäillä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, totta! Muita banneriks sopivia kuvia mulla ei just nyt ollu, mut vaihdan bannerin ilosemmaks ja kesäsemmäks kun tulee hyvät kuvat! (:

      Poista