Runskin hoodeil!


Janeten kaa, jippiajei käytiin kuvailemassa. Mun sormet melkei irtos, mut tulipa taas kivoja kuvia. Tekohymyy ja "ei mulla oo kylmä" ilmeellä mentiin. Ainii, ja mulla on päällä äitin vanha villapaita. Se kutittaa ihan liikaa.


Kävin muuten kirpparilla ja ostamassa vähän ratsastusvaatteita. Kirpparilta mukaan tarttu muutama kiva juttu, mut ihan vaa vitosel pärjäs. Esittelen ne teille joskus. Ainakin teillä on mitä odottaa. Hah.


Seuraavaks ois vuorossa salkkarit. Huomenna sit liikuntapäivä (oon iha innostunu...). Mä meen luisteleen keuhkoputkentulehduksessa. Mut onneks on sentään naistenpäivä. Aleksin kans mennään kai ostaan joku kiva hajuvesi mulle ja sit muuten me sit vaan ollaan. Huomenna on mun prinsessapäivä ja kultahan palvelee. ♥


Mut nyt ne salkkarit. Ja Helsingin Herraa tallentimelta. Ja äikänpäättötyötä. Juuu, kiva ilta tiedossa. No mut, terkut Janetelta!

2 kommenttia: