This Dj is so Funky man!


Vaaau! Tiättekö te kun on sellanen päivä et sua vaan hymyilyttää. Perjantai, eli eilinen mulla oli sellanen. Musta on jotenkin huvittavaa, että nyt on jo sunnuntaiyö ja mä kerron teille mun perjantaista! Mutta ei se haittaa, kerron teille erikseen lauantaistani huomenna, joka sekin muuten oli ihan mahtava päivä!


 Vietin siis koko perjantain Riinan kanssa ja oli ihan sairaan hauskaa! Me nähtiin tosi paljon ihmisiä ja käytiin kuvailemassa metässä! Meijän poseeraukset meni vähän pelleilyks, sekä mun kengät ja sukat kastu ihan läpimäriks ja sillain, mut ei se haitannu enää sen jälkeen kun jaloista oli kadonnu tunto. En ois tahtonu kotiin ollenkaan, kun pitkästä aikaa liikuin jonnekin. Aleksi on koko viikonlopun isosleirillä, joten mun on ollu pakko keksii tekemistä. Niimpä hengasin keskustassa ekaa kertaa uuden vuoden jälkeen.


Oon päässy taas elämän makuun. Kiitos perjantai, olit kiva päivä. Ja lauantai oli vielä parempi! Jos sitä nyt nukkumaan. Vaikkei mua ees väsytä, perus pärinät menossa.

6 kommenttia:

  1. kiva juurikasvu tolla riinalla:d tosi nätti muuten

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomattiin sama itekkin. Mutta ei tollanen juurikasvu mitään haittaa, kokonaisuus ratkasee. ;>>

      Poista
  2. Oumaigaash joku vrm kuolee mun juurikasvusta (:

    VastaaPoista