Viimeviikkoset löydöt!

Lupasin esitellä teille näitä viime viikon kirppariostoksia! Samalla esittelen saamani hajuveden. 

Tää pitsinen neuletakki on Hermans'ilta. Rakastuin tähän ja noi napit on ihana yksityiskohta. Hintaakin oli vaan 1.50 euroa.


Tääkin on Hermans'ilta, makso kans sen 1.50 euroa. Aattelin pitää tätä tunikaa kesällä esimeriks legginsien kanssa. Noi rypytykset oli tosi kivannäköset!

Myöskin Hermans'ilta ostin kynsilakan. Tää valkonen lakka makso 1.90 euroa. Mulla on pari muutakin samanlaista lakkaa tuolta kirppikseltä ostettu ja ne on ollu niin hyviä, että nytkin sellanen tarttu mukaan.

Ja toi Hajuvesi, Dieselin Lovedrose. Oon kuullu siitä pelkkää hyvää ja oon jo pitkään harkinnu ton ostamista. Aleksin ja Lindan kanssa sit valittiin mulle toi, enkä mäkään voi muuta kun suositella tota. Ihanan tuoksunen. Makso 59.90 euroa.

Tälläsiä ostoksia tällä kertaa? Mitäs sanotte?

6 kommenttia:

  1. mulla ja tuhannella muulla meijän koululaisella on toi hajuvesi :) haistaan sitte samalta kaikki! - KATJA ;);););)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitten haistaan, ei se mua haittaa. (:

      Poista
  2. toi hajuvesi=♥, oon itekki halunnu sellast jo pitkään!

    http://kaisisblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. toi dieselin hajuvesi ! ♥♥
    käytän itekki tota !

    http://inkaws.blogspot.com/
    käy tsekkaa mun blogi jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, toi tuoksuu ihanalle! (:
      Käyn kurkkaamas sun blogis!

      Poista