Mikä mua vaivaa, en pysty enää peiliin katsomaan?


Noniin, varautukaa järkytykseen. Päätin ilahduttaa teitä tälläsellä postauksella mihin laitan kuvia vuosilta 2009-2012. Eli siis seiskalta tähän ysille. Uskon että te huomaatte muuttumisen. Naurakaa, tai oikeestaan älkää. Oon ollu tosi ruma.



2009, eli seiskaluokan syksy. Mulle alko pikkuhiljaa kehittyyn tällänen emovaihe. Olin alkanu meikkaamaan, etin vähän itteeni ja tyyliäni. Enimmäkseen tää mun iimoukidkokeilu johtu siitä, että olin koko seiskaluokan koulukiusattu ja aika yksinäinen. Sen takia aattelin, että mussa on jotain vikaa ja sit  se heijastu tollasena erikoisuutena ulkonäössä...


2010, olin jo normaalimpi. Alimmainen kuva on otettu joskus maaliskuun tienoilla, ensimmäinen kesällä ja keskimmäinen sitten syksyllä. Aloin pikkuhiljaa näyttää paremmalta ja olin luonnollisempi. Sain hammasraudat pois ja pystyin ylpeenä esitteleen suoraa hammasriviäni! Opin myös kuvanmuokkauksen ja blurrauksen jalon taidon ja mun naama on kaikissa kuvissa silee kun vauvan pylly.

Vuosi 2011. Eka kuva on otettu maaliskuussa ja sillon olin ehkä pahin mahdollinen teinipissis. Olin saanu enemmän kavereita ja aloin seurusteleenkin tossa vuoden alussa, tai edellisvuoden lopussa. Erosin kyllä kesän aikana. Itseluottamus kasvo ja sen huomas ulkonäöstäki. Aloin saamaan huomiota osakseni ja kiusaaminen oli jääny. Toi kesä muutti mua ihmisenä ihan kamalasti ja sen jälkeen pääsin pissistelystäkin lähestulkoon eroon. 

Sitten vielä vuosi 2012. Oon löytäny oman tyylini, sekä maailman parhaimman poikaystävän (okei, sen löysin 2011 syksyllä.) Oon aika tyytyväinen ulkonäkööni ja itteeni muutenkin. Oon just sellanen kun haluisinkin, ja mulla on kavereita. Aleksin takia oon oppinu arvostaan itteeni ihan erilailla kun aiemmin. Voin ylpeenä sanoo et oon ihan hyvä tälläsenä.

34 kommenttia:

  1. mun mielestä oot aina ollu nätti (:

    VastaaPoista
  2. oijjoi vähä oot muuttunu paljon!! Mut sulla on ihana tyyli nykyää :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa vähän... olin iha kauhee joskus. :D Mutta kiitos! (:

      Poista
  3. Emovaihe näyttää tulevan melkeen jokaselle, mäkin olin 08-09 aika emolapsi :D Mutta kun kattoo ekaa ja vikaa kuvaa niin oot kyllä muuttunu huikeen paljon! Ja toi kolmanneks viiminen kuva, oot niin nätti tossa :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, kiva etten ainoo oo! :D Muutos tosiaan on mulla kolmessa vuodessa ollu ihan valtava. On käyty läpi emo, pissis ja kaikki maholliset vaiheet. :D Ja kiitos! (: ♥

      Poista
  4. oot ollu tosi kaunis aina :D mut sun tyyli on nykyää tosi ihana (:

    VastaaPoista
  5. mikä ton biiisin nimi onn joka tossa alussa soi? :DD

    VastaaPoista
  6. noi kaikki kuvat on tosi kivoja! sulla on niin kaunis hymy ja pukeudut ihanasti, tekisin mitä vaa et olisin sun näköne kaunokaine♥

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Niimpä. Onhan se niin, että kun arvostaa itseään on ylimielinen. :)

      Poista
  8. oi, oot tosi kaunis nykyään ! ja oot toki ollu ennenki :D

    VastaaPoista
  9. kenen kanssa seurustelit?:) samanko jonka kanssa nykyään..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeeen, seurustelin yhden eri jätkän kanssa. Oltiin yhdessä seittemän kuukautta. Ja sit muutaman kuukauden päästä tutustuin Aleksiin ja sen kans ollaan nyt oltu kaheksan kuukautta kohta yhdessä. :)

      Poista
  10. oot tosi kaunis ja sulla on hyvä asenne!:)

    VastaaPoista
  11. aivan järjettömän ihana tyyli sulla :)

    www.littledragonfliess.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. oot ihan tosi kaunis ja hirveen kivan olonen!:) +sulla on niii ihana hymy!

    VastaaPoista
  13. Ihana postaus ja jakso hyvin lukea! oot kyllä aina ollu erittäin kaunis :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hyvä että jakso lukee, vaikka tekstiä olikin vähän enemmän nyt! (:

      Poista
  14. oot nii kaunis tossa 2012 ekassa kuvassa ♥ + ihana tyyli!

    VastaaPoista
  15. Et kyllä oo ollu yhessäkään noissa kuvissa ruma! :)
    Ihanaa, että pääsit eroon kiusaamisesta. Kaverini on ollu koulukiusattu ja tiiän että se ei todellakaan oo kivaa.
    Ja sun hiukset on aivan ihanat! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no kiitos! (: Joo, oon tosi ilonen ettei mua enää kiusata, koska se kyl repii ihmisen aika hajalle! :d

      Poista
  16. oot aina ollu tosi kaunis. (: mun mielest on tosi hienoo et oot päässy eroo kiusaamisesta.

    VastaaPoista
  17. mullaki tuli emovaihe vuonna 2010 :DDD luulenpa et jokainen tyttö haluu jossai vaihees nuoruuttansa näyttää scenelt/emolta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha jep! Tai haluu ainakin olla erilainen jollain tavalla. :D

      Poista