Minä piirrän luistimella kauniin nimesi jäähän.

Jippiaijee, takatalvi ja kaikkia vituttaa. Mun piti hakee mun vespakin korjaamolta tällä viikolla, mut tuntuu ettei se oo mahollista kun tota lunta vaan tulee! Ja huomenna on viikon hirvein koulupäivä ja oon valmiiks jo ärsyyntyny. Mun asenne, tykkään tästä.


 Mutta arvatkaapas mitä? Sain tänään uudet converset. Kuudennet kotiutin tänään iskän kautta. Sai ihan käyttämättömät joltakin kaveriltaan. Jotain me noista maksetaan, mutta en tiiä vielä paljonko ja mitä. Joka tapauksessa, im happy. Jos ei lasketa mukaan perinteistä maanantaivitutusta.


8 kommenttia:

  1. ÄLÄ laita noita kengännauhoja läppien alle... näytää vitun keharilta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei oo tarkotuskaan. En oo kenkien nauhotuksia vielä itelleni kattonu, tungin ne vaan jalkaan sellasina kun ne mulle tullessa oli. :D:D

      Poista
  2. yhyy itsekkin haluisin uudet kevätkengät, tommoset converset vois olla ihan jepat, mutta noi siun on ihanat :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, noi tuli kyl tosi hyvään aikaan. Kannattaa kattoo jos löytäisit hyvät, converset on tosi kivat kevääks. (:

      Poista
  3. Hyvä kappale muuten toi, '' minä piirrän luistimella, kauniin nimesi jäähän '' c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tykkään kans hirveesti! (: Kuuntelin tota joskus paljon ja nyt löysin uudestaan!

      Poista
  4. Sulla on ihanat hiukset ja kiva tyyyli :))

    VastaaPoista