Monday, fucking monday!


Pianomusiikkia maanantaihin, tykkäätte kuiteski! Oon ihan jumittunu kuunteleen kaikkee tällästä lillutusta ja pimputusta, tulee keväinen olo. Meillä ois koulussa teemaviikkokin nyt meneillään, kai sitä vois huomenna pukeutuu vikeltelijäks. 

Mun kuvausinspiraatio is gone now, joten saatte katsella mun posetuksia aurinkolasien kanssa. Kesäkesäkesä, pian se on täällä. Mutta vielä nopeemmin mulla ja Aleksilla on kaheksan kuukautta, nimittäin ylihuomenna. Anonyymit voi kyllä, mä puhun TAAS mun poikaystävästä. Söin sen kans eilen sipsejä ja me pyöräiltiin, kiinnostuksen kivivyöry teille. Ni että moi.

18 kommenttia:

  1. Vähän ihania kuvia ♥ Ja mulla on muuten toi sama timanttisormus ;)

    VastaaPoista
  2. Aaa toi paita on nii ihanan värinen :) tulee nii kesäinen fiilis!

    VastaaPoista
  3. Sipsejä sä kaipaatkin.... ja toi alin kuva on hirvee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millä perusteella mä kaipaan sipsejä... :D:D Mutta no kai mä kaipaan ja kiitos, sinäkin olet hirvee. :)

      Poista
    2. ei moro oikeeti::DD en kestä, jos jonkun elämä perustuu tämmötteesee:DD ihan oikeesti, herää sit ja mieti et mitä ihana anonyymi, joka ei uskalla ees omalla nimellään kirjoittaa teet:DD sulla on naurettava elämä, ja kaikkee säki aikaas hukkaat:D so sad :(( itketää kyl tommotteet ihmiset, mut hei hyvä jos nyt oot elämäs huipulla:DDDD

      Poista
    3. No ethän säkään omalla nimelläs tulla kirjotteleen :)

      Poista
    4. Painu "jorbsu" vittuu jos ei miellytä blogi äläkä rupee kritisoimaa...

      Poista
    5. Jorbsu mä nyt en tiiä oliko toi sun kommenttis osotettu mulle vai anonyymille. Luultavasti mulle, mutta voin sanoa että mua ei kiinnosta mitä mieltä sä olet. :D Kukaan ei oo pakottanu lukeen sua mun blogia?

      Poista
  4. oot kaunis :) Ja kiva blogi ja ihanii kuvia :)

    VastaaPoista
  5. Kauniina olet ja ihanat kynnet ja sormus! :)
    Säälittävää kun jotkut dissaa kun kerrot juttuja poikaystävästäs ja itestäs. Mun mielestä se on sulosta :) Ja sun blogi ja aiheet saa valita vapaasti. Joillain ihmisillä vaan tuntuu olevan joku asennevamma, että pakko tulla pilaa toisen ilonaiheet...
    Ja hei, onnea 8kk: sta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! (:
      Joo siis toi muakin ärsyttää. Ymmärrän että kaikkia ei kiinnosta, mutta tää blogi on kuitenkin mun oma, joten niinkun sanoit, saan kirjottaa siitä mistä haluan. Jos ei miellytä, ei tarvitse lukea. Jotkut ei vaan tiedä sitä. :D
      Ja kiitokset! ♥

      Poista
  6. Tee postaus parhaista kavereistas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo, voishan sitä. :) Mulla ei kyllä oo kuvia läheskään kaikkien mun parhaiden/hyvien kaverien kanssa...

      Poista