mut muista, et sä et voi saada kaikkii omenoit kaikista puista.


Vaan yks elämä, ei enempää kenelkään, 
yks menneisyys, sen avul me eletään,
yks loppu edes, sitä me pelätään, 
kaikil vaan yks sauma, maailma selättää.



haluun voida sanoo, et mä oon eläny, tehny kerran kaiken,
 mitä oon pelänny, nyt mä elän, joka hetki on elämys. 
Mitä haluun kokee, koitan elää nyt. Sukellan elämään peräevä eel,
 oon sanonu ennenkin, ja teen niin edelleen.

Yks ystävä ennen tuhattaa tuttuu
koska yksin en jäis ikinä paitsi pakosta.
Yks elämä, mut se on niin vaan, 
yks voi olla joskus jopa liikaa.

Tää kappale saa mut ajatteleen. Pyhimys on cool, ja upeet sanotukset. Ilman Juusoo ja Villee tuskin oisin löytäny tätä. Sairasta settii, pakko myöntää. Rakastan tätä biisiä, rakastan mun kavereita. Ja koulua on enää 35 päivää, ainakin Ville sano. Ja mulla on hyvä fiilis, oli niin kiva viikonloppu.

18 kommenttia:

  1. Kieltämättä tos sanotukses voi olla jotain perääkin. Ihana toi sun paitas muuten, banana-paita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo noi sanotukset on ihanat! Ja kiitos. (:

      Poista
  2. tykkään näitten kuvien värimaailmasta :: )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. miks oot laittanu tollasen paidan et varmasti näkyy rintsikat... ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan siks et voin herutella mun kivoi pitsirintsikoit poikaystävälle. <3<3<3<33<3

      Poista
    2. No on se leijjjja nyt siitä poikaystävästä :DDDd

      Poista
    3. Totta kai? Se on varmaan parasta mun elämässä että sillai. :)

      Poista
  4. Ihme anonyymejä :D On se kauheeta jos vähä rintsikat vilkkuu, varsinki kun mun mielest sopii tohon hyvin. Ja on selkeest aateltu et keltanen + keltanen :) toimiii !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Kiitos, ensimmäinen joka ymmärtää mitä oon tolla paidalla hakenu. Kiva saada positiivistakin kommenttia! :)

      Poista
    2. jep, tärkeintähän on et ite tykkää :)

      Poista