Pääsiäisterkkui ja fiiliksii!



Terveiset Aulangolta! Käytiin siellä eilen sukulaisporukalla retkeilemässä. Se on ollu tapana jo 14 vuonna, joka pääsiäinen. On aina niin kivaa mennä paisteleen makkaraa mettään ja kuvaileen kallioille! Nytkun yhen serkun tyttöystäväki on reilu vuosi sitte liittyny porukkaan, on tuplasti hauskempaa.







Me mentiin vielä retken jälkeen koko illaks Monalle viettään tupareita. Me pelattiin Aliasta ja syötiin paljon. Ihan normi sellasta yhteistä aikaa sukulaisten kesken. Aleksikin haettiin illalla messiin ja se viihty ihan hyvin. Ollaan Monan kaa jo suunniteltu ens kuun alkuun viikonloppureissuu Muurameen, Hempan ja Nooran luokse. Oon iha fiilareis!




Mun on pakko kertoo teille, että mä rakastan, rakastan, rakastan mun serkkuja. Ne on ihan hirveen iso ja tärkee osa elämää. Hyvät sukulaisuussuhteet  on mulle sellanen, mistä aion pitää huolta aina. Me ollaan pienestä asti tehty serkkuporukalla vaikka mitä yhteisii juttuja ja mun mielestä on aina siistii lähtee metsäretkelle serkkujen kaa. Menisin vaikka heti uudestaan.

14 kommenttia:

  1. iha sairaan kiva tää vika kuva !!!!!!! :)

    VastaaPoista
  2. XDD Kovikset tos vikas kuvas :D

    oli kyl tosi tosi tosi superia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä. Team coolit! XD mahti päivä. ♥

      Poista
  3. Mikä ihme toi mun nimi HenryW oli XDDD Team COOL!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaa, mä en tiedä! XD kai sä oot mun lukija?!? Ois paras olla!

      Poista
  4. Sun blogi on kyllä niin ihana, kuvat on hyvälaatusia ja kirjotat kivasti! :)

    ♥ http://one-life-enna.blogspot.com/ käythän kurkkaamassa, ja mikäli tykkäilet, liitythän lukijaksi? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon! Meen tsekkaileen sun blogis! :)

      Poista
  5. Vähänkö söpö blogi, kerranki semmone luonnollisen olone just tyyliin nuo metsäreitkikertomukses jne. ko nykyisin miltei kaikissa "iu en lähtis mettää vaik maksettais ja nyt oon just lähös ripsienpidennyksee" :--D u know what i mean?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ymmärrän mitä tarkotat. :) Kaikki tuntuu nykyään olevan just sellasia oikeen ylifeikkejä. :D

      Poista