Päiväl keskityn siihe et saan ilmaa ja illal oleen hiljaa.



Siistii päivää kaikille. Veikka tuli eilen Virosta ja toi pari lavaa limppariaaa! Samalla iskä toi viinaaaaa. Ei sillä että ryypäisin, oon innoissani tosta siks, että ne on kuulemma kesää varten kun me pidetään juhlat! Ja en ees pyytäny tuliaisia mut sain toffifeerasian. My family. ♥ Ja nauroin muuten tolle lapulle mikä oli laitettu aamulla mun paikalle. Ajo-ohjeet, cool!


Mulla oli tänään kuntotestit ja sillain. Ja kuuntelen nyt kokoajan Pyhimystä, siks laitoin sitä tähänkin päivään. Oon kuunnellu myös Beethoovenia. Klassinen musiikki ei oo niin paha kun luullaan, tai sit mä vaan oon ihan sika outo. Nyt voisin lähtee talleileen. Mut lisään vielä että.... haluun sanoo teille kusipäisille anonyymeille että painukaa oikeesti helvettiin.

14 kommenttia:

  1. entä jos en painu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasin että ainakin yks tällänen kommentti tänne tulee ja voin sanoo että mua ei kiinnosta. :)

      Poista
  2. Hauskan näkönen toi letti, sopii hyvin sulle. Ja ooo mitkä määrät limsaa, kelpais mulleki! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kaveri teki sen liikkatuntia varten. Kotona se oli jo vähän kulahtanu mut kiva silti! (: Ja jep, olin iha riemuissani kun veli toi noi ja sano et mäki saan juoda niitä! :D

      Poista
  3. hahhha toi lappu :DD

    www.welaavemmielsa.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Haha mitä tekstii tuol kommenttiboksissa :D Joissaki paidoissa nyt näkyy rintsikat, on se vaan niin iso asia joillekkin. :>

    joo oon itekki anonyymi mut silti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeep, mutta aina pitää olla jotain mistä valittaa. Sen oon huomannu. :D Mulle se on aivan sama. (:

      Poista
  5. Oi sulla on aivan ihana blogi, uus lukija sulle siiis (:
    Ja grrr noi limpparit, kelpais !

    Nii ja toi vika lause, oon niin samaa mieltä, kunpa saisin vaan ton viestin perille niille anonyymeille niin, että ne tajuis sen ! :D

    http://do-it-with-attitude.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, kiitos tosi paljon! Käyn kans kurkkimassa sun blogin! (:
      Ja joo, noi limpparit on kyl ihan kiva juttu, saa juoda aina kun tekee mieli!

      No niimpä. Tollasia anoja tuntuu olevan aina tosi paljon. Hankkisivat elämän. :D

      Poista
  6. Sä oot kyllä aivan supernätti :D oon kade!

    Jos haluut nii käy kattoos munki blogi vaikka oonki tällänen anonyymi =)

    http://afterthesauna.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja tottakai käyn kattomassa sun blogin! (:

      Poista