sunnuntaichillailuu

 

Ei oikeesti oli pakko laittaa tää yks ihana biisi nyt tähän postaukseen. Muistan ku kuuntelin tota pienenä ja oon niin fiiliksissä. Muistot. ♥

Sunnuntairentoiluu. Ulkona paistaa aurinko ja on muutenkin ihan rusketuskeli, mut tässä mä vaan sisällä datailen. Olkaa viisaita ja lukekaa mun postaus vasta illalla ja menkää nyt oikeesti ulos, koska mä en mee. Onneks Aleksi tulee pitään mulle seuraa. Vois katella Suomen peliä telkkarista and just chilling. Kuulostaa niin mulle sopivalta.

Mua oikeen huvittaa, et tavallisesti oon iha vittuuntunu sunnuntain takia, mut nyt oon hyvillä mielin koska huomenna illalla mennään juhlistaan vappua kaupunkiin. Näkee tuttuja pitkästä aikaa ja muutenkin. I like. Nyt on hyvä mieli ja eilen oli kivaa kun sain ilmaseks ruokaa. Oon säästölinjalla, pitäs ostaa päättärimekko. Ei mut nauttikaa auringosta, sitä on varmaa toivottavasti mahdollisesti luvassa, vaikken mä mikää meterologi ookkaan.

19 kommenttia:

  1. EIH OIKEESTI TOI BIISI !111 ♥ muistan kans joskus nuorempana ku fanitettiin tota :p eiks tossa musiikkivideossa oo se joku poika ? :o :D:D:D

    Ihana postaus ja muutenki kelit on ihanat ! 8)
    Iltasanomis kyl luki,et vapuks tulis räntää :-(

    Hauskat vaput sulle ! =) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeep, toi on ihana! Ja joo, tossa musiikkivideossa pyöräilee sellanen blodi pikkupoika! :D

      Kiitos paljon! Toivottavasti vappuna on hyvät kelit! (: Hyvää vappua sulle myös! :) ♥

      Poista
  2. sul on aivan ihana blogi :-) tosi kivoja kuvia ja oot tosi nätti!!

    VastaaPoista
  3. aano hei, iltasanomissa luvattiin hillittömät auringonotto kelit vapuks ;;o ja vera, aiotko sä ryypätä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaau, no hyvä! Ihana jos on lämmintä! Ja en aio, voi sitä vappua juhlistaa siellä silti muutenkin! :)

      Poista
  4. onko noussu vähän päähä

    VastaaPoista
  5. aleksi sitä aleksi tätä, etkö mitään muuta tee ku oo sen kaa? jos et tienny ni tollaset suhteet ei toimi kauaa että ollaan KOKO ajan kaksin ....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä muutakin teen, älä huoli. En nytään nähny Aleksia kahteen päivään, tänään vasta. :D Ja ehkä me osataan pitää meijän suhteesta huolta kuitenkin, kiitos vaan.

      Poista
    2. Niinhän ne kaikki väittää ..

      Poista
    3. No kattellaan sittenku tuut tänne itkee et ootte eronnu ..

      Poista
  6. ei kannata pitää blogia jossei osaa ottaa krittiikkiä vastaan ei millään pahalla siis :D ja mistä oot saanu noin paljon lukijoita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kritiikki on eri asia kun toisten mollaaminen ja haukkuminen. :) Ja niitä on vaan tullu.

      Poista
    2. jos jotkut anot tulee tänne kirjottelemaan siihen malliin et ne tietäis Veran elämästä ja parisuhteesta kaiken ja haukkumaan ihmistä ketä ei tunne nii ei se nyt mun mielestä kauheen rakentavaa kritiikkiä oo...... Hyvää yötä ja hankkikaa elämä:)

      t. veran 14 vuotta tuntenut

      Poista
    3. Kiitos Essi, oot ihana! ♥ Mullakin alko mennä hermot noihin anonyymien paskakommentteihin kun ne ei mua tunne eikä musta tiedä yhtään mitään. Senpä takia estin nyt anonyymien kommentoimisen. Jos jotakuta vielä kiinnostaa tulla haukkumaan, sen voi tehdä ihan nimimerkin kanssa! :>

      Poista