Jos et opi virheistä niin vaan kärsi häpee.


Te ette usko mitä tapahtu.....

Oikein kiva yllätys! Olin ottamassa kuvia niin huomasin että kameran linssi on halki. Miten näin voi käydä, ihan oikeesti? Luojan kiitos siinä oli UV-filtteri, joka pelasti itte linssin. Muuten ois menny koko objektiivi uusiks. Nyt menee vaan toi pelkkä lasi, vaikka olinkin ihan paineessa.

Voi onneks äiti on menny voittaan meille pari digikameraa, joten kyllä mulla löytyy jotain millä kuvata, siihen asti että saan oman kamerani takasin. Mut jes, kyllä mua nyt vituttaa. Onneks menee takuuseen, ja jos ei niin isi maksaa. Tahdon mun kameran sunnuntaiks, kun sitä sillon tarvisin! 

En ees löytäny mitään kivoja farkkuja eilen, pelkkiä alusvaatteita vaan. Mutta ei se mitään, sain kolme suklaamunaa ja ilta oli tosi kiva. Tuli syötyy paljon herkkuja!

12 kommenttia:

  1. oi ihanaa, jos toi kamera nyt saadaa kuntoooo:) Oliks kiva yö, ku mä jo lähin;) loveu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, aika helppo juttu onneks ja halpaki! (: Ja siis oli ihan jees, mut oisin mä halunnu et säki oisit siel ollu. Ois ollu paaljon kivempaa! ;> loveu to ♥

      Poista
    2. hehee <3 joskus oon;)

      Poista
  2. Miten ihmeessä kaikilla menee nyt yhtäkkii järkkäri paskaks! :o kui helposti noi oikee menee säpäleiks ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, mä en todellakaan tiedä! Toi ei kai koskaan oo ees pudonnu tai mitään. Toi linssi vaan HALKES, ehkä jostai pintajännityksestä yms? Mut ihan sairaan outoo. :D

      Poista
  3. mikset sä voi kuvaa sillä kameralla ilman sitä uv juttuu ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voinhan mä, mut parempi ny viedä toi kameraliikkeeseen ja ostaa uus filtteri tohon suojaks, ettei linssi jatkossakaan pääse vahingoittuun. :)

      Poista
    2. nii no mut silläaikaaha voit iha hyvin senkaa kuvailla ettei tarvii kameraa sen takii syrjään siirtää :o

      Poista
    3. Nojoo, mut en si viittiny. Sain uuden filtterin jo tänään ja kaikki on kunnossa. :)

      Poista
  4. mun blogissa olis haaste sulle! :) käyppäs tsekkaa http://take-everychance.blogspot.com/2012/04/so-dont-cry-for-your-love-cry-tears-of.html

    VastaaPoista