Torstain pikkushoppailuu

Käytiin Armin kans vähän kaupoilla Hämeenlinnan huikeessa ostosparatiisissa kauppakeskus Linnassa! Oli tosi kiva nähä Armiakin muuallakin kun reeneissä ja meillä meni aika oikein kivasti. Mulla kyllä lohkes kynsi, niikun eilenkin ja seuraavaks operaationa ois leikata nää aika paljon lyhyemmiks. Puolen vuoden kasvatus, ei vituta?



Mutta kuitenkin! Rakkausfarkut H&M:stä, hintaan 39.90. Istuu tosi hyvin ja korvaa vallan mainiosti vanhat farkkulegginsit mitkä repes haaroista!

Mulla oli hennesille viidentoista euron lahjakorttikin, niin käytin sen nyt tälläsiin keväisiin löllölörppöpaitoihin. Makso kympin verran ja on ihanan sellane ilmava!


Jeee ja viimesenä, vitosella mukaan tarttu turkoosi toppi. Ihan kiva tää on farkkuihin tungettuna.

Mitä tykkäsitte? Mä tykkään, ehkä tekin. Ja nyt meen leikkaan ja viilaan mun kynnet. Tuntuu varmaan ihan kauheelta sen jälkeen saatana.

8 kommenttia:

  1. Kivat noi farkut, ihanan vaaleet, sopii ainaki kesäks. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noi on tosi ihanan väriset! (: Kiitos!

      Poista
  2. iiihanat farkut !!:) ++ söpö olet !

    siqudk0.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. tosi ihanat farkut : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Kiitoooss! :) Mun tyyli on kyllä aika tavallinen. :c

      Poista