If I had a chance for another try, I wouldn't change a thing.

Pikaisia kuulumisia, päivityksiä... vähä lahjojen esittelyy ja jalustan kokeiluu. Sain kummitädiltä lahjaks mun lempparikakun, prinsessakakkuaaaa! Sukulaisilta sain kynsilakkoja, rahaa, sekä sit toi jalusta tuli porukoilta. Hintaa sillä oli about pari sataa, mut kymmenen vuoden takuu, mahtava perhe mulla! Noiden lisäks sain enolta Cheekin levyn, lohdutukseks siitä että oon serkun lakkiaisissa kun mun suosikilla ois keikka Hämptönis. Kohtalon ivaa oikeesti. Aleksille kiitokset tosta biisistä, toi on niin huippu. Kannattaa kyllä kuunnella, tykkäätte aika varmasti kun minäkin!

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No perjaatteessa, mennää myöhemmin kattoo mulle jotain. :)

      Poista
  2. kivoi lahjoja, ja oot tosinätti ! (:

    http://shithappens-mariam.blogspot.com/
    käy vippaamassa mulle pari kysymystä ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksii tosi paljon! (:
      Käyn heittämässä jotain!

      Poista
  3. uuu, mäki rakastan prinsessakakkuu :P
    mutta muuten, halusin infoo että heitin sulle pikkusen haasteen : http://dressupwdarkness.blogspot.com/2012/05/haastettahaastetta.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksii! Teen ton tossa joku päivä varmaan! (:

      Poista
  4. Hei etkös sä oo/ oo ollu vikeltäjä? Vieläkö lajin parissa :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, olen ollut ja olen edelleen! :)
      Oli tarkotus tulla Takkulan kisoihinkin tässä toukokuun alussa, mutta koska meillä ei oo mahdollisuutta reenata maneesissa, ei saatu ohjelmia kasaan ajoissa. :s

      Poista
  5. Joo me oltiin siellä. Miks et kirjottele enemmän sun harrastuksesta tänne? Ois kiva lukee jonkun vikellysblogia ku sais vähän vaihtelua. Meillä on kanssa tollanen C-joukkue (Kiwat Vikeltäjät) ja sut tunnistinkin pärstäkertoimella mitä nyt sua oon kisoissa nähny joskus :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä oon jonkinverran vikellyksestä kirjotellu ja laitellu kuvia. Harvemmin vaan jaksan raahata kameraa mukaan reeneihin ja varsinainen heppablogi ei oo mun blogin teemana. Mut on täällä muutamia postauksia siihen liittyen. :) Kiva että tunnistit, mä en ois kyllä tajunnut. :D

      Poista