Kauneus elää siellä missä löytyy siihen kaipaus


Miten vois mikään täällä itestään pysyä kasassa,
kaikki mikä on lepää anteeksannon varassa.
 Riiteleminen voitosta ei olemusta korista,
anteeksianto on ihmeellisten mahollisuuksien tarjonta.

 Mä en mitään päivää niin inhoo kun maanantaita. Voi helvetti se on kyllä kusinen day. En jaksanu panostaa tähän postaukseen, en jaksanu panostaa koulussa. Se on vaa se fiilis ku ei vois kiinnostaa yhtään eikä ollenkaan. Mut älkää käsittäkö väärin, oon silti hyvällä tuulella, oon ollu koko päivän. Oon laskeskellu päivii. Synttäreihin viikko, koulupäiviä jäljellä joku kymmene, emmätiiä.



Huomenna on jo tiistai, viikonloppu vaan lähenee, jos ette tienny. Ainaki viime viikonloppu oli mahtava, näin Juusookin pitkästä aikaa, joten odotuksia seuraavallekin weekendille on. Ja mun päättärimekonkin pitäs saapua näinä päivinä. Joku saa kyl lättyynsä jos se ei oo sopiva. Peruskoulun viiminen koe on kans huomenna, tosin en oikeen oo valmistautunu. Oon laiskalla tuulella, mitäpä sitä lisäilemään.

6 kommenttia:

  1. Voi kylläpäs oot nätti! Sulla on tosi kivoja vaatteita, kuvia ja blogi! Kannattaa vähän pienentää noita kuvien välejä, koska mua itteenä vähän häiritsee noi. Googlaamalla saa hyvin ohjeita eri blogien kommenteista ja yleisestikin kaikilta sivustoilta.

    Tykkään kyllä hirveesti tästä blogista, että kattoo jos jäis seurailemaan ja ehkä sit liittyä lukijaks ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! (: Oon monesti yrittänykki pienentää kuvien välejä kaikenlaisilla ohjeilla, mut ei oo html-koodilla toiminu. Vaikka otsikot ym oonkin sen avulla keskitelly. No mutta, yritän ettii lisää ohjeita jos vaikka saisin onnistuun! Itekkään en tykkää noin isosta kuvavälistä. :>

      Tervetuloa lukemaan jos kiinnostusta löytyy. ;>

      Poista
  2. Oon aivan samaa mieltä noista maantaipäivistä, aivan kamalaa. Ja tosiaan se on maailman siistein tunne ku sanoo et 'peruskoulun viimenen koe' aaahhh aivan mahtavaa! vielä pitäs silti jaksaa lukea matikkaa ja sitte se on ohi! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, maanantaina aina ärsyttää kaikki ja tuntuu et viikonloppuun on pitkä aika! :D Ja tosiaan! Nyt mulla ei oo enään peruskoulussa kokeita, alkaa pikkuhiljaa höntsäily! Tsempit sulle, pian sullakin on ohi! (:

      Poista