On päämääräni mikä lie, aina matkalla paratiisiini.

 

Ysideen luokkaretki Vierumäen urheiluopistoon 28-30.5.2012




Mä en oikeen tiiä mitä sanoisin. Fiilikset leirikouluun lähtiessä oli pohjamudissa, mut muuttu aika nopeesti. Tänään en sit oiskaan halunnu kotiin ollenkaan. Mulle tulee ikävä mun luokkaa. Osan oon tuntenu alle kouluikäsestä ja vaikka oon aina miettiny et haluun jo pois peruskoulusta, oon oppinu nyt arvostaan just tätä porukkaa. Ootte tärkeitä kaikki! Ainakin voin olla ilonen siitä, että mulle jäi peruskoulusta tosi ihanat muistot päällimmäisenä mieleen.

10 kommenttia:

  1. mä en haluis ollenkaa lähtee peruskoulust :D seiskal ajattelin et kumpa tää yläaste menis nopeesti, mut nyt oon ihan erimielt :(( vierumäki on paras paikka :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, samanlaisil fiilisil oon ny! Ootan kyl innolla et peruskoulu loppuu ja tahdon jo amitsuun, mut sit toisaalta se on hirveen iso muutos! :D Ja jep, Vierumäki oli kyl huippu! :>

      Poista
  2. heha ! meki oltii luokkaretkel tuol samas urheiluopistos ! heti ku näin tennishallin, olin että 'MITÄMITÄ !' mutjoo, ihana paikka ja parhaat tyypit siä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, toi oli ihan huippu paikka! Ihan sika kiva alue ja henkilökunta ja kaikki! :)

      Poista
  3. Ihana toi Muse-paita, oon kuolannu itelleni tommosta vaikka kuinka pitkää :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos, ostin sen keikalta sillon 2010! :>>

      Poista