Taas tässä oon ja valmis, uuteen kierrokseen.


Mussa ei oo mitään uutta, oon vielä samanlainen, sama mieli, sama sydän, sama nainen...

Linda on niiin rakas. Sen kanssa tänään kuvailtiin, kävästiin kaupungissakin. Kyllästyin metsästään mustia farkkuja, joten ostin hätävaraks farkkulegginsit, ne saa ny kelvata. Mun mekkokin tuli tänään, se oli melkeinpä täydellinen. Päättäreinä päälle, en malta oottaa.

Niin kauan oon ottanu että koulu loppuu. Mut nytku se on lähellä, oon iha tyhjänpanttina. Mulla ei oo kesäks mitään, ei mitään suunnitelmia. Paitsi että tehoreenaan ja käyn muutaman ratsastuskurssin. Nii ja suorittelen keikkaluontosii kesätöitä, koska enhän mä tunnetusti mihkään päässyt. Huoh. En vaan oota nyt ollenkaan innolla kesää, enkä oikeestaan mitään. Tai no joo, perjaatteessa. Voi vitsi että en saa ajatuksistani selvää!




Eimut hei! Positiivisuutta ny ja vähä feikkihymyä. Me lähetään leirikouluunkin viimisellä viikolla, mulla on sillon kampaaja ja kaikkee. Ei hätä oo tän näkönen. Kyl mä viel jotain keksin ja vietän ihan kivan kesän! Ja sit kääntyyki elämässä kokonaan uus sivu, amitsu here i come!

6 kommenttia:

  1. Meijän blogissa on haaste, pikkasen tylsä mut jos haluut tehä sen ni käyppä kattelemassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thääänks! Kivahan toi oli, taidan tehä huomenissa. ;>

      Poista
  2. mä en tienny et säki ratsastat :o ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa! :o No kyllähän mä, jo 10 vuotta kohta! :)

      Poista
  3. Kivoja kuvia ja tosi ihana biisi <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: ja joo, toi biisi on kyl chisun parhaimmistoo!

      Poista