Tee muille se, mitä tahdot itsellesi tehtävän.

Vappu oli ja vappu meni. Parin muuttujan jälkeen maanantai-ilta olikin tosi jees ja suju oikein kivasti, kavereitten kans kaupungilla. Ja eilen lahnailin kotona ja käväsin Janettee moikkaamassa. Ylimääränen vapaapäivä tuli kyllä tarpeeseen. Toinen, tai vaikka parikin kelpais tähän lisäks.

Hubaaaa, huomenna on matkailualan valintakoe, jännittää. Mun piti tänään myös tilaa päättärimekko, mut tällä mun tuurilla oli koot jo loppunu, hienoa! Ja päätin muuten estää anonyymien kommentoimisen tältä osalta. Hirvee kiitos kaikille kivoille anonyymeille ja vähemmän mukavia terveisiä teille ilkeille. Hermot meni jatkuvaan valittamiseen ja mun elämän mollaamiseen joten, tästä lähin kommentoimiseen tarvitaan tunnukset. Kiitoskauniskaikille!

4 kommenttia:

  1. Mä oon kelaillu ite samaa, et estäisin anonyymit, mut koska siel seas on myös kivoja kommenttei, nii kelasin etten enää julkase vaan sellasii ilkeitä ;) Mut joo, tuli nälkä noist munkeista ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, ite harkitsin asiaa kans pitkään. Saa ny nähä kauanko jaksan pitää tän niin ettei anonyymit voi kommentoida, koska yleensä tulee myös kivoja kommentteja ja nyt niitäkään ei tuu. Alko vaan mennä hermot ku jotkut valitti niin turhasta ja puuttu esimerkiks mun parisuhteeseen. :D Mutta katsotaan nyt! :)

      Poista
  2. Mirror on aivan mahtava biisi! Lil wayne <3
    Iha järkevä veto estää anonyymit, osa niistä laukoo tosi ilkeitä juttuja. Noi munkit on muuten ihan sairaan hyviä, tuli meinaan iteki syöpöteltyä noita vappuna :D Asus on kiva, erityisesti kaulakoru

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, ite löysin ton vasta viime viikolla ja siitä tuli heti ihan mun lemppari! (:
      Jooo, toi anonyymien estäminen oli kyl ihan hyvä, ainakin näin toistaseks!
      Ja kiitos! On aina tosi kiva saada sulta joka postaukseen kivaa kommenttia, toi piristää! :>

      Poista