Nauti pikkujutuista


Mua helvetti kyllä nyt naurattaa, kun luin tänään vanhoja anonyymikommentteja. Olin saanu kaikenlaista paskaa esimerkiks siitä, että minä ja Aleksi ei tulla oleen kauaa yhessä ja et en osaa huolehtia itte mun parisuhteesta. Se naurattaa siks, että tunnen oikeesti olevani kaikkein onnellisimmillani sen suhteen. Mitään en menis muuttamaan, mitään en kadu. Jos sanon että ollaan riidelty kaks kertaa kymmeneen kuukauteen, kuulostaako uskottavalta?



Oli pakko tulla jakaan teille mun ajatuksenjuoksua. Tajusin vaan mun onnellisuuteni tänään, makoillessani mun uudella sängyllä. Mulla on melkein kaikki mitä voisin toivoa, asiat vois olla paljon huonommin. Tosin, tällä hetkellä mun suurin huoleni on, miten saan noi Aleksin tekemät "taideteokset" mun vatsastani pestyä. Ehkä on hyvä olla huolissaan pikkuasioista, se kertoo siitä ettei isoja ongelmia ole.

10 kommenttia: