Tartu tiukasti kiinni mun paidastaaaaaa



Miksen mä muistanu et pakkaaminen on näin vaikeeta? Toteen jälleen että, voi Vera oisit nyt vaan alottanu pakkaan jo viikonloppuna. Mut ei, tässä sitä ollaan. Lattia täynnä tavaraa ja aivot jyskyttää tyhjää. Öööö mitä mä otan mukaan? Pärjäänkö kolmilla sortseilla? Mitä jos mun laukku painaa takas tullessa liikaa? Huhhuh en kans tiiä, ehkä tää tästä. Jätetään sit nukkumatta jos ei muuta. Huomenna luvassa ehkä vielä lähtöpostausta. Innostuneita hymykuvia tai jotain, katsellaan. Ja toivotaan, että saisin teitä varten jonkun ajastetun postauksen tehtyä. Mut mitään en lupaa, muistakaa se.

6 kommenttia:

  1. kivan olonen blogi! sul on aika kiva tyyli :-)

    VastaaPoista
  2. ihanan nätti oot :)) ja tosi kiva banneri !

    http://daysofmylife-mari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. mulla on kans just tollasta aina pakkaaminen... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, hyvä että jollain muullakin. :D

      Poista