Meiksin ihonhoitojutskiiiii

Jeejee, esittelen teille mun lähes päivittäisessä käytössä olevat kasvojenpuhdistusjutut. Ei oo mitään ihme luonnontuotteita tai litkuja, mutta mulla on toiminu tosi hyvin.


Aina ensimmäisenä nassun pesemisen jälkeen hieron tätä Lumenen puhdistusgeeliä mun kasvoille. Tää perjaatteessa on tarkotettu meikkien pesun yhteyteen, mut kerran pari viikossa pesen tällä kaikki epäpuhtaudet iholta, vaikken oiskaa meikannu. Muuten on päivittäisessä käytössä. Ihan kiva tuote, riittosaa ainakin ja tuoksuu hyvälle.

Seuraavana on sit vuorossa Nivean kuorintavoide. Tää ei oo kaikista rakeisinta, mut just sopivaa. Tuoksuu ihan appelsiinille ja jättää kasvot tosi pehmeiks. Käytän yleensä joka toinen päivä tai harvemmin. Tuntuu kyl nassu ihanan puhtaalta tän jälkeen.

Lumenella jatketaan. Tätä kasvovettä taputtelen vanulapulla aina koko naamalle. Tää kruunaa niiku ton puhdistuksen. Hehe.

Tätä ei ehkä moni uskois, mut en oo törmänny mihkään yhtä hyvään finnienkarkottajaan, kun tää Illodin-suuvesi. Laimentamattomana illodin on ihan täydellistä. Kostuttaa vaan topsipuikon tossa nesteessä ja painelee näppylän/ finnin päälle ja ympärille. Tää haisee ihan järkyttävälle ja mitä isompi finni on kyseessä, sitä enemmän kirvelee. Tätä mä laitan yleensä yöks, koska alue johon tätä laittaa, alkaa aina punottaa ja haisee pitkään. Mut tulokset on taattu. Tää kuivattaa näppylät yhessä yössä ja finneihin on mulla auttanu viimeistään kolmessa ellei neljässä päivässä. Parasta tässä on se, ettei mitään arpia tai sellasia jää! Mihinkään pieniin näppylöihin tätä en suosittele, kuivattaa ihoa liikaa. Mut tosi hyvä tuote!

Lopuks laitan perus nassurasvat sitten koko kasvoille, paitsi niihin kohtiin johon tota Illodinia oon pistäny. Tää rasva on ostettu 70 prosentin alennuksella jostai ja on siis ihan markettitavaraa, mut tosi jees ja imeytyy hyvin. Tän loppumisen jälkeen ryövään äitin kaapista taas jonkun laaturasvan omaan käyttööni.

Miten te hoidatte kasvojanne? Käyttääkö kukaan samoja tuotteita tai tekniikoita?

4 kommenttia:

  1. MMmm. Mielenkiintosta, mut voisitko joskus tulevaisuudessa kertoa hiusten hoidostas ja värjäyksestä? :D
    Ite hoidan nassuani sekalaisella seurakunnalla tuotteilla, joista suurin osa on saatu farmaseutti-tätini aina-niin-täydestä kosmetiikkakaapista ja sit on oriflamee ja jotain satunnaisia yksilöitä. Ja kylhän noilla aineilla toi iho pysyy ihan siedettävänä, kuhan vaan _muistaa_ sitä naamaa huoltaa. :D

    VastaaPoista
  2. Toi Illodin oli kyl aika yllättävä! :D Oon kyllä miettin et pitäis hankkia joku tollanen just yksittäisten näppyjen poistoon. Ite oon muutaman vuoden puhdistanu kasvoni Cliniquen ihonhoitosarjalla, on just hyvä mulle! Lisäks kuorin kans nassun pari kertaa viikossa.

    VastaaPoista
  3. mä käytän kans noita lumenen basic blue-tuotteita :)

    VastaaPoista
  4. Hellu - ehkä mä joskus voinkin, hyvä idea. Kiitos! :)

    Sara - Toi Illodin kuulostaa kyl oudolta, mut on iha superhyvää! :>

    banne - ne onkin hyviä! :)

    VastaaPoista