Sininen päällä näyttää aina paremmalta, jos ite on sitä mieltä.






Ostin sinisen nahkatakin hetken mielijohteesta, kattomatta ees miltä se näyttää mun päällä. Mut sain sen viidellä eurolla joukkuekaverilta, mun mielestä ihan jees päätös. Samalla sain ilmaseks mustan nahkatakin. Koska en oo tyylikäs, en oikee tiiä millasie vaatteitten kaa tätä sinistä käytän. Mut pääs se tänää koekäyttöön ku menin kauppaa. Jotai spessumpaa ainaki. Kunha en yhdistä tätä keltasiin vaatteisiin, ois hassua näyttää ruotsalaiselta.

13 kommenttia:

  1. tosi hieno ! (--:

    p.s. muistathan kommentoida mun blogiin? ♥
    > http://wearetheworldtoday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. upee takki! pukee sua tosi hyvin:)

    VastaaPoista
  3. kiva takki! :) mulle tuskin sopis tollane takki, mut sulle toi sopii! :)

    VastaaPoista
  4. Mistä toi takki on ,______; ihan mun värinen ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on H&M:stä, tosin jo muutaman vuoden vanha. :d

      Poista
  5. Toi on tosi upee sun päällä !!! :D

    Ps. Kurkka blogini ;)<3
    http://meitsinelama.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. itelle toi ei sopis mut sulle kyllä! :)

    VastaaPoista
  7. Ihan kivan olonen blogi sulla:)
    Voisin liittyä vaikka lukemaan, jos vaikka liittyisit minulle:)
    Käy kurkkaamassa: piia-thisismylife.blogspot.com
    ja kommentoi jos liityit, niin voin käydä liittymässä sinulle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. :) Käyn tsekkaamassa sun blogin, mutta en lupaa mitään. Liityn jos tykkään!

      Poista